Kære Amino'er, Jeg har lige snyltet mig til Amino+, hvilket jo er fantastisk. Nu kan dagen nærmest ikke blive bedre! Mit humør er højt og jeg sidder og får en kop kaffe her til morgen på strandpromenaden i Spanien. Vejret er skønt, solen skinner og vi skal til at begynde at arbejde! I løbet af de nærmeste fremtid vil jeg lancerer min nye hjemmeside med grafisk design, derfor vil jeg nu tilbyde 3 heldige Amino'er at få designet deres logo samt visitkort, uden beregning! - Eftersom det er en gratis service der tilbydes synes jeg ikke der skal vises tidligere referencer herinde nu, denne måde gør det blot mere spændende :) Det du skal gøre for at være med i puljen er: - Sende en mail til hansen@respectedsolutions.com, hvor du forklarer om din virksomhed samt hvorfor det bør være dig der skal have dette fantastiske tilbud helt gratis. - Fortæl gerne om dine evt. egne idéer til logoet og visitkort. - Angive en anbefaling/anmeldelse af din oplevelse som kunde hos mig ved opgavens udgang. Jeg forbeholder mig retten til at afvise din virksomhed, indenfor 1 uge vil jeg have udvalgt alle 3 projekter/virksomheder der får denne service gratis! :) Spørgsmål, fyr dem af i tråden. - Ser frem til at høre fra en masse af jer! De bedste hilsner Nicolai Hansen |
Har nu fået en del henvendelser, dog er jeg stadig ikke fast besluttet på hvem de 3 heldige vindere bliver.
Du kan stadig nå at komme med i lodtrækningen! :)