Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sender du en lille gratis gave med i dine pakker - hjælper det ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælper det noget at sende en gave med i pakken, når folk bestiller noget ?

Jeg har feks modtaget nogle pakker med gaver... Men er ligeglade med dem, hvordan har i andre med det ?
Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:39
Kan kun henvise til nemlig.com
Jeg var skeptisk i starten , men ved første indkøb jeg lavede havde jeg købt 4 artiskokker og da jeg dagen efter opdagede at den ene artiskok var lidt brun , ringede jeg ind og fik tilbudt at de ville sende en artiskok med en taxa hvis jeg stod og manglede den , jeg var målløs !!! Samtidig fik vi en plade chokolade med ved første køb . Ved næste køb fik vi 100 kr på ordren .
De ringede også op og spurgte om vi var tilfredse og om der var noget de kunne gøre bedre

Jeg ved godt at det at give gaver virker lidt anmassede , men jeg oplever at som kunde føler jeg ihvertfald at man er vigtig for virksomheden og det giver tillid og samtidig en " de var søde ved mig , jeg vil gerne vise dem jeg sætter pris på det ved at bestille igen "

Det er ihvertfald sådan jeg har det :)

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:19

Jeg elsker den lille slikpose, som jeg får, når jeg handler ved Mediamouse. 
Posen har selvfølgelig ikke i sig selv betydning for, hvor jeg får lavet visitkort og stickers næste gang, men den er med til at opretholde min generelt positive holdning til firmaet.

Joh.. jeg tror det virker. Hvis jeg skal bruge noget hurtigt, vil jeg nok hellere ringe til Mediamouse, end lede efter en anden leverandør.

Hans 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:39

Tag mit svar med lidt forbehold - jeg lever jo bla af at sælge den slags :)

Men ja, jeg tror da de fleste synes det er fint at få mere end det de har bestilt.

Samtidig tror jeg det kan have en vis "forebyggende" virkning, hvis nu der skulle være en lille ting der ikke var 100% ok ved forsendelsen, vil kunden måske opveje det mod den ekstra gave, og dermed kan du slippe for en dårlig anmeldelse. Det gælder selvfølgelig ikke hvis du generelt leverer noget "lort" :) , men som sagt ved en lille ting..

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:53

Har købt flere gange ved en tysk butik, hvor de smider en lille haribo pose + slikkepind med i købet .... Det har sikkert en værdi af 2,5 kr for dem maks, men man ligger alligevel mærke til det, og tror bestemt det har en virkning der kan gøre en forskel.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)