Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges badges og flyers

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge en bunke badges og flyers om 2 måneder til et event (til en god sag). og tænkte på om der var nogen herinde der kendte til et godt og forholdsvist billigt firma? Da det er mine egne private penge der skal tages af, så helt dyrt skal det ikke være.

Har kigget lidt rundt, men det med at høre andres anbefalinger er jo altid en god ting.

/Catharina

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 08:06

Hej Catharina 

Vi kan ihvertfald levere billige flyers til dig :)

www.onlinetryksager.dk 

ang. badges hvor mange ?

Mvh

Thomas

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 08:17

Flyers ville jeg købe ved vistaprint, de er forholdsvis billige, bare tilmeld dig deres nyhedsmail, og vent så bliver de hurtigt sultne efter at give dig eks. gratis porto, eller 200 gratis flyers.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 09:03

kender ikke deres flyers men deres visitkort er temmelig triste rent kvalitets mæssigt 
og bøvlet at humble igennem deres system og til sidst at få en ekstra gebyr bla bla.

ej lasertryk eller onlinetryksager eller andet dk trykkeri så slipper man tit for en masse bøvl-

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 09:12

Ja jeg har nu været godt tilfreds, og det er jo begrænset hvor mange penge man vil bruge på en flyers, der som regel ikke skal gemmes i årtier.

Men selvfølgelig du skal jo snakke for din butik.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:41

Jeg er helt enig med Thomas, synes deres kvalitet af tryksager ikke er værd at give ud af til potentielle kunder.
Desuden har de et bøvlet ordresystem, og som kunde modtager du uendelig meget spam efter din handel. 

Hilsen

Asger
Kuyatryk 

Mvh
Asger Emborg

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 13:37
Hej Catharina!

Jeg er en 13 årig dreng som har en masse erfaring inde for den grafiske verden. Jeg har været til undervisning omkring de grafiskevirkemidler og Photoshop. Jeg læser en hel masse omkring dette hverdag og bruger meget af min fritid på det. Jeg lover dig at jeg kan levere et tilfredstillende materiale til en god pris.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)