Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting 5 KR + Backlink - Tilbud kun 2 dage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er og alle nye

Normalt sælger jeg SEO, det gør jeg også lidt idag. (reklame er jo en del af salget)

Men i dag er tilbudet ikke kun på SEO men på webhosting til kun 5kr pr. måned. se mere 

Prisen er fast, så for at krydder tilbudet lidt - giver jeg alle nye der køber idag og imorgen 1 backlink med i prisen.(ønsker du info om backlinket så skriv PM) - Alle der køber og opretter sig skal skrive til mig her, for at tilbudet kan bruges.

Så skal du lave en webshop i prestashop - en Blog i wordpress - Eller noget helt andet så benyt dette tilbud i dag og i morgen.

(-Jeg skriver når tilbudet er slut-)

Fortsat god dag Alle sammen Wink

Vh

TomN

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:53

TomN:
Alle der køber og opretter sig skal skrive til mig her, for at tilbudet kan bruges.

Hej iværksættere - Jeg markere lige dette - Da nogle skriver gennem mail - Tilbudet er "kun" hvis du skriver her.

Fortsat god aften til alle 

Vh

TomN

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Er safe mode og open_basedir slået fra? Hvis ja, så har du en kunde :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 20:06

Blerim Cazimi:
Er safe mode og open_basedir slået fra? Hvis ja, så har du en kunde :-)

Ved seriøst intet om det. Men .. Du kan spørge på siden her : http://www.ditwebhotel.dk/support.html 

- Hvis det tager mere end 2 dage at svare på det fra siden så har jeg registeret dig på tilbudet - 

Smile Smile Smile 

Vh

TomN

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 06:17

TomN:
webhosting til kun 5kr pr. måned. se mere 

Så er tilbudet med backlink til den nye side eller en allerede opsat side snart færdig - Det lukker kl. 18 i aften Stick out tongue

Så få en hjemmeside mere eller den allere første for 5kr pr. måned for webhosting og et backlink med i prisen.. Sidste chance

Vh

TomN

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)