Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæne?! - hjælp mig gerne hvad er det værd?!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Cher Pedersen - Telesvar:
Må blot spørge til hvad appraisal scam dækker over, kender ikke til det?!

Det er hvor en "køber" lader som om de ønsker at købe et domæne navn, men de kræver at man først skal have en appraisal af domænet, heldigvis kender de et sted du kan betale for en appraisal, for de etablerede og troværdige steder man kan få en appraisal af domænet er ikke gode nok for dem.

De har heldigvis/tilfældigvis kendskab til en appraisal hjemmeside, som er meget troværdigt og som de foretrækker at du betaler for en appraisal.

Underligt nok så hører man aldrig fra "køberen" igen, når først man har betalt for sådan en appraisal?

Os der har været i domænebranchen i mange år, oplever jævnligt at modtage sådanne emails, heldigvis er jeg ikke faldet for nogen scam endnu. :)

Held og lykke med salget.

Kommer snart...

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cher Pedersen - Telesvar:
han var til at tale med hvis prisen var 200.000 til 300.000 DKK

det lyder for godt til at være sandt, for et enkelt DK domæne
Kunne ikke forestille mig der var nogen der ville bruge en kvart million på et domæne når det kunne bruges på markedsføring istedet.

Har du kørt et baggrundstjek på ham? CVR nummer, Er han dansker, hvorfor vil han have lige netop DIT domæne? :-)

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dahlenborg Design:
det lyder for godt til at være sandt, for et enkelt DK domæne. 
Kunne ikke forestille mig der var nogen der ville bruge en kvart million på et domæne når det kunne bruges på markedsføring istedet.

Netop derfor har jeg spurgt gennem Amino, syntes selv det er lidt specielt. Det er sådan at det domæne/ søgeord der er tale om, bliver søgt af 1600 pr. md. og det er velsagtens potentielle besøgende i en webshop eller læsere til en blog, dette er uden seo. Produktet der er tale om kan bruges som niche webshop eller en del af en legetøjsbutik på nettet for bedre seo måske derfor det er så interessant?!.

Jeg har ikke fået noget cvr nummer, men vil spørge til det tak. :-)

Tak for din tid!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, hvis du stadig ønsker en vurdering af dit domæne navn, har jeg erfaring igennem flere år i domæne branchen til at vurdere hvor meget et domæne er værd.

Hvis det har interesse er du velkommen til at sende en PM med domæne navn, så har jeg intet imod at give min objektive og helt oprigtige vurdering af domænet. Gratis vel og mærke. :)

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Forresten, hvis du stadig ønsker en vurdering af dit domæne navn, har jeg erfaring igennem flere år i domæne branchen til at vurdere hvor meget et domæne er værd.

Det vil jeg meget gerne gøre brug af tak. Jeg fremsender en PM.

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens sælge dit domæne. Det er noget værre fis, hvad nogle af de andre siger. Min mors arbejde købte for nogle år siden et domæne for 300.000 kr., fordi de virkelig skulle bruge det til deres firma.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bygge et lille visitkort hjemmeside op, og sælge siden:) hvor domænet følger med. Dette er ikke ulovligt

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak dog imod pengene. Det er de færreste .dk domæner der er over 100K værd - så tag dog pengene og vælg et andet domæne. Så har du lidt penge oå kistebunden til at komme igang.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cher Pedersen - Telesvar:
Det er sådan at det domæne/ søgeord der er tale om, bliver søgt af 1600 pr. md. og det er velsagtens potentielle besøgende i en webshop eller læsere til en blog, dette er uden seo.

Godt nok en høj pris med det antal søgninger, men kan da ske at det passer lige præcis til hvad de drømmer om, skynd dig at få skudt det af når der er står på tingene, ikke ret mange herhjemme der vil give de penge for et domæne.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Tak for svar og idéer til alle. Ja, jeg vil nok også "skyde det af" om muligt. Jeg har lavet lidt baggrunds tjek som anbefalet og kan se vedkommende har arbejdet med online projektledelse for større virksomheder og tænker domænet måske skal bruges til en virksomhed og ikke til hobbyvirksomhed som oplyst Smile

Rigtig god dag til alle!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Telesvar

88 43 33 33

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)