Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye brugere opretter sig konstant på mit websted

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tit nye brugere der opretter sig på mit websted, jeg kan dog ikke regne ud hvorfor, er der en der kan give deres bud på hvorfor.

Der set ud til at de mange nye oprettede brugere, kun opretter sig og gør intet andet, men hvad idé er det i det ?

Brugerne har sådan nogle navne efter @

buildingmusclesnow.com

no2explodeextremereview.net

musclexedgereviews.org

vimaxmaleenhancementblog.com

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:58

ved ikke om det kan være det, men har du en robot test på, hvor man f.esk skal skrive 1+1 =2 ? 

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 10:59

Nej det har jeg ikke, hvordan få man det ?

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 11:04

Jeg kunne forstille det var derfor så!? uden at være sikker. Jeg ved ikke hvilken hjemmeside du har, og hvilket login system du har!?  der skal du nok lige have svar fra en professionel. men du skal nok have en nyt login system, hvor at du kan lave "spam sikker" tast. du kan også lave de der tal øverst oppe, men personlig er jeg mest til at man skal skrive et regnestykke eller andet, da jeg aldrig kan læse de lorte tal og bogstaver. 

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 11:09

Det er bygget I Wordpress.

Nej det har du ret i de billeder er ikke til at tyde min mindre man har 10 forsøg til at prøve.

Tak for dit byd, er der noget herinde der ved om det er et godt plug in til at oprette den robot test box ?

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 11:13

det var så let:-) Prøv at spørg Lars her inde fra Seonørden, han ved det temmlig sikkert. da han nærsmest er ekspert i wordpress klik på hans bruger her

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:42

Det kunne tænkes, at man skal oprette sig som bruger for at kunne sende kommentarer til dit websted? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:10
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)