Jeg har ledt mig blind og kan bare ikke finde noget om ovenstående herinde....
Jeg er ved at få lavet en webshop som henvender sig til både dk og sv kunder. Dvs. at der er dk og sv platform - kunderne vælger hvilken de vil handle fra.
Er der nogen af jer der har erfaring med hvordan jeg får en betalingsløsning på den danske shop når jeg 'kun' har svensk organisationsnummer og er bosat i Sverige? Jeg vil kunne tilbyde at modtage Dankort.
Du kan jo stadig tage imod Visa/Dankort, hvis du tegner en aftale til internationale kort, som svensk selskab, hvis indløseren ikke er Nets, da disse betalinger så blot vil være foretaget på Visa-delen af det kort.
Du kan også kontakte Nets og høre om du kan blive godkendt som "grænse-butik", da nogle forretninger i Malmø og ved grænsen til Tyskland, har fået Dankort aftale med dem.
Du kan jo stadig tage imod Visa/Dankort, hvis du tegner en aftale til internationale kort, som svensk selskab, hvis indløseren ikke er Nets, da disse betalinger så blot vil være foretaget på Visa-delen af det kort.
Du kan også kontakte Nets og høre om du kan blive godkendt som "grænse-butik", da nogle forretninger i Malmø og ved grænsen til Tyskland, har fået Dankort aftale med dem.