Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk virksomhed, dansk webshop - hvordan gør jeg med betalingsløsning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er!

Jeg har ledt mig blind og kan bare ikke finde noget om ovenstående herinde....

Jeg er ved at få lavet en webshop som henvender sig til både dk og sv kunder. Dvs. at der er dk og sv platform - kunderne vælger hvilken de vil handle fra.

Er der nogen af jer der har erfaring med hvordan jeg får en betalingsløsning på den danske shop når jeg 'kun' har svensk organisationsnummer og er bosat i Sverige? Jeg vil kunne tilbyde at modtage Dankort.

** Tak!! **

/Linea

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:25

Hej Line, 

Du kan jo stadig tage imod Visa/Dankort, hvis du tegner en aftale til internationale kort, som svensk selskab, hvis indløseren ikke er Nets, da disse betalinger så blot vil være foretaget på Visa-delen af det kort. 

Du kan også kontakte Nets og høre om du kan blive godkendt som "grænse-butik", da nogle forretninger i Malmø og ved grænsen til Tyskland, har fået Dankort aftale med dem. 

Du kan vælge flere leverandøre igennem os som svensk selskab og du kan læse mere om dem her: http://www.epay.se/inloesare-internet/oeversikt.asp

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 14:32

Thomas Pedersen:

Hej Line, 

Du kan jo stadig tage imod Visa/Dankort, hvis du tegner en aftale til internationale kort, som svensk selskab, hvis indløseren ikke er Nets, da disse betalinger så blot vil være foretaget på Visa-delen af det kort. 

Du kan også kontakte Nets og høre om du kan blive godkendt som "grænse-butik", da nogle forretninger i Malmø og ved grænsen til Tyskland, har fået Dankort aftale med dem. 

Du kan vælge flere leverandøre igennem os som svensk selskab og du kan læse mere om dem her: http://www.epay.se/inloesare-internet/oeversikt.asp

Tak Thomas - jeg kigger på dit link! :-)

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 14:35

Line@:

Thomas Pedersen:

Hej Line, 

Tak Thomas - jeg kigger på dit link! :-)

Nu når 'jeg har dig' :) Skal jeg lave en indløsningsaftale for både min svenske shop og en for den danske - eller kan de 'køre' på den samme aftale?

Tak....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)