Vi elsker at holde mig i gang, så derfor smider jeg lige et tilbud til jer kærer Aminoer. kunne du godt tænke dig at have alle dine tilbud i et digital format, eller vil du have en PDF avis, lavet om så den kan findes i søgemaskinen? Det kan du gøre lige her. Vi tilbyder en 6 siders tilbuds avis, enten i PDF eller digital format - kan også bestilles i begge formater, 6 siders tilbuds avis i PDF koster 500,- Inkl moms (Betaling efter arbejdet er gjort) efter 6 sider koster 1 side 10,- 6 sider tilbuds avis i digital format koster 800 Inkl. moms (Kræver betaling forud) Efter 6 sider koster 1 side 15 ,- (dobbelt side) Har du i forvejen en tilbuds avis i PDF og vil ha lavet den om til digital format koster det 300,- Inkl moms. skriv en PM for at få reference og og en snak om fordelene for Digital format. da det er langt bedre end PDF Hver 5 der skriver og tager imod mit tilbud for 10% rabat. Vi stopper ikke før du er tilfreds. Interesseret? skriv i PM og vi tager en snak om det du har brug for! |
Den næste der skriver, får 10% rabat.
Er det dig?