Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke-løsning & kundeservice-løsning

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilie jeg må lige bakke knægten op. Der er intet ulovligt i det han laver. Man er ikke berettiget til at betale moms så længe man omsætter for under 50.000kr årligt.

Den eneste forskel der er, er at den faktura du modtager er uden CVR nr, men derimod med et CPR nummer, og så er der ingen moms lagt til beløbet.

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.. tak for det.. :-) det gode svar, så blev jeg lidt kloger på det.. 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:
Den eneste forskel der er, er at den faktura du modtager er uden CVR nr, men derimod med et CPR nummer, og så er der ingen moms lagt til beløbet.

Yes . :-) jeg havde bare aldrig hørt det på den måde før.. Det har jeg også skrevet til ham.. :-) i mine øre lyd det som sort arbejde. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder også lidt sådan kan godt se hvad du mener med det. men det er det ikke så længe han giver fulde navn og fulde cpr nummer og betaler det han skal betale til skat osv så er der intet problem i det. men kan godt se hvad du mener men det 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Jeg mangler en til at ligge produkter op for mig, og skrive tekster var det noget?

Du kan kontakte mig på email krogfelt@gmail.com

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, jeg har sendt dig en mail.

God aften :-) 

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan Jeppe du lyder sgu som en knægt der vil frem i verden og ved du hvad ? Jeg tror du kommer det :)
Alt held og lykke i fremtiden

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er stadig meget interesseret i at blive kontaktet, af dig/jer.

VH/Jeppe

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Jeg bliver nødt til at spørge dig, måske jeg ikke helt forstår denne problematik...altså Jeppe benytter sit frikort på en service ydelse han udfører for dig (i stedet for at gå med aviser eller vaske op på en restaurant eksempelvis). Du betaler skat og moms i din virksomhed som du plejer, Jeppe betaler skat ved opbrugt frikort op til de 50.000 dkk. Hvad er issuet her??. Kan da slet ikke få sort arbejde over mine læber. I min verden er sort arbejde, når man udfører eller får udført et stykke arbejde, hvor der ikke betales skat eller moms. Iøvrigt, Jeppe når du rammer de 50.000 dkk skal du have et stort tillykke og godt gået herfra, inden da skal du huske at ansøge om et cvr nummer, hvilket dine forældre eller nærmeste familie sikkert gerne vil hjælpe dig med, når de kan se din arbejdsindsats. 

Til lidt inspiration (godt nok en ældre artikel fra 2012):

http://www.tv2oj.dk/artikel/132910:Silkeborg--15-aarige-Magnus-er-selvstaendig

Kør du endelig videre Jeppe, der er for få af din slags, jeg skal nok kontakte dig, hvis jeg får behov for din service!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen 

Telesvar

88 43 33 33

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du har læst resten af tråden.!?!?

grundet min tanke var dette citat fra ham: Vi får det gjort sådan så, jeg sender dig en faktura hver uge/anden uge. Så du slipper hermed for at have nogen ansat, slipper for besværet, feriepenge og meget andet. Mere enkelt kan det vel ikke være?

jeg ved godt man kan køre på frikort. og jeg var simpelhen bare ikke klar over om hvad han mente! 

jeg har snakket med ham, han forklaret hvad han mente og der er ikke mere i det. :-) 

jeg havde aldrig hørt om, man kunne kører på sit cpr nummer, hvis man ikke havde cvr nr. jeg registeret mit med samme 

jeg ved godt at man må omsætte til 50.000 Inden man skal registere sig, hvilket jeg også håber for ham, at han når. Da det er et kanont tilbud han har. :-) 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)