Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke-løsning & kundeservice-løsning

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mit navn er Jeppe Deele, jeg er 15 år gammel.. 

Trods min alder er jeg yderst seriøs, og går MEGET! op i kundeservice (Og ja, jeg mener at hurtig levering er en form for bedre kundeservice!)

Jeg søger et samarbejde med virksomheder, som søger en til at tage sig af at pakke ordre, eller tage sig af kunderne.

En pakke-løsning:

Det er vigtigt at leveringen sker hurtigt og sikkert. Og det skal jeg hjælpe til med! - Hvis en kunde laver en bestilling (f.eks.) mandag kl. 13:24, sørger jeg for at den bliver pakket så den er klar til at blive sendt, samme dag! (bestillinger senere end 15.00 vil dog først blive sendt dagen efter).

Mht. priser kan du sende mig en besked eller lave en kommentar, så kan jeg sende dig en vejl. prisliste. (Prisen bliver afregnet efter antallet af ordre)

En kundeservice-løsning:

Det vigtigt der bliver taget hånd om en kunde, uanset om kunden er utilfreds eller ønsker svar på nogle spørgsmål.

Hvis du/I ønsker at jeg står til rådighed mellem (f.eks) 9:00-16:00 - Så kan du trygt stole og forvente jeg aktivt er til rådighed hele tiden.

Det kan forgå online (hjemmeside/webshop) eller det kan forgå telefonisk.

Husk på, at en sur kunde fortæller det ofte videre, mens en tilfreds kunde sjældet fortæller det videre!

- Derfor skal alle kunder have et godt og tilfredsstillende svar, som løser deres problem..

Mht. priser/løn kan du sende en besked eller en kommentar, så kan vi finde ud en god løsning. (Når der er tale om en tidsramme hvor jeg skal være til rådighed vil der være tale om time baseret løn )

Hvorfor skulle du dog vælge en af disse løsninger?!:

Vi får det gjort sådan så, jeg sender dig en faktura hver uge/anden uge. Så du slipper hermed for at have nogen ansat, slipper for besværet, feriepenge og meget andet. Mere enkelt kan det vel ikke være?

- Også også fordi at jeg højst sandsynlig er billigere end andre.

Jeg håber meget at høre fra dig/jer.

VH/Jeppe Deele

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt indlægget måske er langt, men håber du lige vil bruge 5 minutter til at læse det igennem alligevel. 

God dag Big Smile

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler stadigvæk samarbejde.

Giv en besked :-)

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

BEMÆRK! PRISEN ER KUN CA & VEJL.!!

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeppe.:-) 

Det er et rigtig godt tilbud du har. 

Men du er godt klar over du tilbyder sort arbejde;-) Med mindre du har CVR. hvilket jeg ikke tror du har når du kun er 15 :-) 

Så hvis det er, skal du nok ansættes! måske til mindste løn eller noget. 

Hvis vi skulle have et samarbejde på et tidspunk, vil jeg have du skal ansættes, og ikke "under bordet" :-) 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie faktisk kan man godt drive virksomhed uden cvr nummer :D men man skal bare opgive sit cpr nummer i stedet :D forsat goddag 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie Krogh

Jeg er glad for at du skriver.

Mit tilbud har intet med sort arbejde at gøre. Jeg betaler min skat nu, og vil altid gøre det frem over?

- Jeg må omsætte for 50.000 kroner, inden jeg skal have CVR-nr.

Indtil da' oplyser jeg cpr, ved faktura og div.

Jeg håber det løser dit spørgsmål/mening

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det ved jeg godt man kan:-) 

Men hvis han ikke skal ansættes og ikke har cvr. hvad er det så?? spørg bare

skal han så indberette sit abejde til skat, og det skal jeg vel også at jeg har fået det udført? 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Deele:
Jeg håber det løser dit spørgsmål/mening

Ja det gorde det:-) 

Jeg har bare aldrig hørt det på den måde før. 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, du skal være velkommen til at skrive hvis der er mere du vil prøve at få svar på hehe :-)

-  Men jeg betaler arbejdsmarkedsbidragt på 8% hvilket jeg har fået afvide man altid skal, når det er online.
- Og så køre jeg over mit frikort lige pt. Men det udløber jo også på et tidspunkt. Også skal jeg til at betale 37-?? % i SKAT.

:-)

Godaften 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)