Hej aminoer har tænkt lidt over at købe et vareparti hjem af en vare og så sælge det videre. så hvis jeg nu f.eks. ville sælge winebags til vinbutikker rundt i danmark, ville det så være okay at kontakte dem, og hører om de er interreseret inden jeg faktisk selv køber det hjem? |
Du må gøre lige nøjagtig som du vil :)
Jeg ville nok tage kontakt til dem, som sælger winebagsene og høre, hvornår de forventer der deadline for bestilling, og hvor hurtig de kan levere dem til dig, eventuelt lave en aftale om at de kan reservere x-antal winebags i x-antal dage, eller i det mindste få dem til at kontakte dig, hvis har en anden køber.
Når du nu har sikret dig at, at du reelt set kan skaffe varen, og du kender leveringstiden, jamen så skal du bare hurtigst muligt få ringet rundt til de butikker du har udset dig, og høre om de er interesseret.
Alternativt, hvis du kontakter butikkerne først, og først senere kontakter din leverandør, så risikerer du altså at en anden har købt winebagsene, og så må du skuffe dine kunder - det giver ikke mange salg næste gang, de ringer til den samme butik igen