Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må jeg spørge om butikker uden faktisk at have varen hjemme?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

har tænkt lidt over at købe et vareparti hjem af en vare og så sælge det videre.

så hvis jeg nu f.eks. ville sælge winebags til vinbutikker rundt i danmark, ville det så være okay at kontakte dem, og hører om de er interreseret inden jeg faktisk selv køber det hjem? 

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:34

Du må gøre lige nøjagtig som du vil :)

Jeg ville nok tage kontakt til dem, som sælger winebagsene og høre, hvornår de forventer der deadline for bestilling, og hvor hurtig de kan levere dem til dig, eventuelt lave en aftale om at de kan reservere x-antal winebags i x-antal dage, eller i det mindste få dem til at kontakte dig, hvis har en anden køber.

Når du nu har sikret dig at, at du reelt set kan skaffe varen, og du kender leveringstiden, jamen så skal du bare hurtigst muligt få ringet rundt til de butikker du har udset dig, og høre om de er interesseret.

Alternativt, hvis du kontakter butikkerne først, og først senere kontakter din leverandør, så risikerer du altså at en anden har købt winebagsene, og så må du skuffe dine kunder - det giver ikke mange salg næste gang, de ringer til den samme butik igen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:37

Kan du ikke bare købe en enkelt hjem ? - Det ville jeg da prøve at gøre.

På den måde kan du fysisk præsentere produktet hvis du tager ud i butikkerne, samt at du rent faktisk kan stå inde for kvaliteten. Det ikke fedt at love dem noget, og når du så modtager første sending holder det slet ikke.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Skrevet kl. 19:37

Tusind tak for hjælpen simon, det hjalp meget :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:40

Henrik Kristensen:

Kan du ikke bare købe en enkelt hjem ? - Det ville jeg da prøve at gøre.

På den måde kan du fysisk præsentere produktet hvis du tager ud i butikkerne, samt at du rent faktisk kan stå inde for kvaliteten. Det ikke fedt at love dem noget, og når du så modtager første sending holder det slet ikke.

Osse en rigtig god ide....en ting er billeder...noget andet den kvalitet man kan mærkeSmile

Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Skrevet kl. 19:42

nu ved jeg godt jeg burde snakke med min leverandør om dette hvilket jeg selvfølgelig også har tænkt mig at gøre, men tror i at det er muligt at købe bare en enkelt, hjem. det er jo varepartier min leverandør handler med :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:44

Måske, måske ikke....hvis din leverandør ikke ligger for langt væk, kunne du jo også tage et smut forbi

Kan også være rart nok lige at få sat ansigt på dem man handler med

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:44

mads pedersen:

nu ved jeg godt jeg burde snakke med min leverandør om dette hvilket jeg selvfølgelig også har tænkt mig at gøre, men tror i at det er muligt at købe bare en enkelt, hjem. det er jo varepartier min leverandør handler med :)

Det kan godt ske at han stadig har mulighed for at sende en "prøve" afsted - Tror det variere rigtigt meget fra leverandør til leverandør, nok også afhængig af om han "føler" du er seriøs osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Skrevet kl. 19:46

mange tak for de gode svar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Normalt kan man få tilsendt en varer sample.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)