Hej Aminoer! Mit spørgsmål lyder: på forhånd tak. |
Det skulle ikke undre mig hvis man skulle..Prøv at søge på Google for at være sikker, altid bedst at være på den sikre side
Mvh. Victor
Det skulle ikke undre mig hvis man skulle..Prøv at søge på Google for at være sikker, altid bedst at være på den sikre side Mvh. Victor |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
hvad jeg ved af så må du ikke tage andre ting lad os nu sige du gerne vil lave en t-shirts med nike mærket på må du ikke med mindre du har fået tilladelse til det ellers kommer det til at koste dig dyrt skulle mene det er sådan |
Hej, Jeg vil umiddelbart tro, at du godt må, hvis billedet er offentligt.... I min verden giver det mening, at hvis man må bruge det fx. på ens hjemmeside eller andre steder på nettet, så må man vel også bruge det offentligt på en trøje, men er ikke 100% sikker. Hælder dog meget over mod, at det er lovligt! :-) Mvh. |
Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !
Nej, det er ikke tilladt at sælge t-shirts, som i øvrigt betragtes som merchandise, hvor du bruger et billede af en kendt kunstner - uden tilladelse fra kunstneren eller pladeselskabet, som oftest har rettighederne til det varemærke, som kunstnerne oftest er. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
det er ikke lovligt fx tager du et billed på google og lægger på din hjemmeside må du ikke. hvis du ikke selv har taget billedet ude i naturen må du gerne bruge det da du selv har taget det. der er nogle der hedder cyperight tror jeg det hedder selv om det ikke står på billedet fx på google at du ikke må tage det. personen der ejer billedet på google skal ikke skrive noget om at folk ikke må tage det fordi man må ikke |
Tak for svaret :-) |
Du må da heller ikke bare bruge billeder på din hjemmeside uden at have tilladelse til det. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Nej... Og det har ikke engang noget at gøre med om der er personer på. Du må slet ikke benytte andres billeder uden tilladelse. Der er jo copyright på - Også selv om det er offentligt tilgængeligt. Du må heller ikke benytte det på din hjemmeside. |
hov, undskyld... Det jeg mente med at være offentligt, er selvfølgelig at personen som har smidt billedet ud, har givet tilladelse til at man må bruge det :-) |
Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !