Hej Aminoer. Jeg kører min webshop igennem Prestashop, og jeg har det problem, at de (efter jeg hvad jeg kan se) kun kører med den løsning, hvor kunderne skal oprette sig. Jeg har i min file manager selv fjernet de bokse, hvor kunderne skulle oprette en bruger, så det kun er gæstecheckoutet, der vises, når kunderne skal indtaste deres leveringsoplysninger. Mit problem er bare, at når kunderne benytter gæstecheckoutet, bliver de alligevel oprettet i mit BO system, så hvis de kommer tilbage på et senere tidspunkt og vil lave en ordre nr. 2, så siger den, at en bruger allerede er oprettet med den valgte e-mail. Jeg har overvejet at slette brugeren i mit BO, hver gang en kunde opretter sig, men så er jeg bange for, at deres e-mails ikke være tilmeldt mit nyhedsbrevsystem. Jeg er meget frustreret over måden Prestashop kører dette på, og det vil jo kun skræmme kunderne væk, hvis de direkte ser, at de skal oprette en bruger, så derfor har jeg prøvet "at gemme det lidt". Jeg tænkte om der var nogen, der kunne hjælpe på mit problem og evt. har en bedre løsning til at fjerne "opret bruger løsningen", da jeg helst bare vil have dette fjernet helt. Dette er min webshop: preppy smykker og ure På forhånd tak :-) |
Hej Oliver,
Hvilken version af Prestashop bruger du ?
Jeg har ingen problemer med gæstechechout på nogen af de shops jeg arbejder med.