Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svine-billigt speak til telefonsvaren!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du tilfreds med din telefonsvarer? Eller kunne du egentlig godt tænkte dig, at den blev indtalt af en venlig professionel kvindestemme?

Så har jeg et super tilbud til dig.

Jeg er oprindeligt uddannet skuespiller, og har gennem årene lavet en del forskelige typer speak -nu har jeg dedikeret min tid til noget andet, så jeg laver mest korte speaks som eksempelvis telesvar -blandt andet for firmaer her på Amino. Jeg tilbyder:

1 stk telefonsvar speak til kun 350 kroner!! (ex. moms)

Grunden til at jeg kan lave det SÅ billigt, er at jeg bruger en ganske almindelig iPhone til at indtale telesvaret på -til forskel fra video, radioreklamer, lydbøger og lignende, er lydkvaliteten i en iPhone nemlig rigeligt, når det "kun" skal bruges til et telefonsvar. Der er derfor ingen studieafgifter m.m.

Prisen er for et helt almindeligt telesvar, men har du en svarer med undermenuer og lignende, så kontakt mig, og så finder vi en pris der modsvarer ovenstående!

JEG TILBYDER DENNE LAVE PRIS TIL 10 AMINOER!  Så hvis du er interesseret så skynd dig at skrive enten herinde eller på mail@wyrd.dk -husk at sende mig din email hvis du skriver en PB, hvis du vil høre en stemmeprøve :)

mange hilsner

Pernille Abildgaard.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager lige en omgang mere med denne her. 10 styks, først til mølle :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du nogle eksempler ? så må du gerne pme mig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)