Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dovne Robert har fået en pille.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Jeg har erfaret via en reklame på nettet, at 'Dovne Robert' har fået en pille, der gør, at han nu måske føler sig frisk nok til at yde noget for samfundet.

Jamen det er jo fantastisk. Gad vide hvad han har fået for at reklamere for denne pille? Åbenbart nok til at han gad at udtale sig om dens mirakuløse virkning.

Nu vil jeg ud i skabet og finde mig en pille mod ubehag Wink

/John.

PS. Jeg gider ikke at linke til reklamen.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så den godt i går, og tænkte "Holly Christ". Men lad os se det fra den lyse side, den har jo åbenbart været med til at finansiere at han kunne afmelde dagpengene, og nu forsørger sig selv... Efter bare 10 eller 11 år på "støtten"... Så lidt godt er der da kommet ud af det.

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article2095092.ece

Jeg har svært ved at være negativ over artiklens indhold, og det faktum at han tjener penge på at reklamere for et ukendt produkt, hvis virkning de færreste af os nok kender. Det lyder da som om, at han har gennemgået en positiv udvikling.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Masimoto:
Jeg har svært ved at være negativ over artiklens indhold

Selv hvis jeg prøvede hårdt, ville jeg også have svært ved at kunne finde det negative i at en mand der har været på offentlig forsørgelse i mange år, nu er i stand til at klare sig selv.

Det er klart at hvis man forventer at han skulle gå fra mange års offentlig forsørgelse, til at starte det nye Just-Eat, Mærsk eller et eller andet helt vandvittigt, så bliver man da skuffet over at det er en ret banal måde han tjener sine penge på. Men han tjener dem i det mindste, og sætter handling bag sine ord om at han ikke har lyst til at blive forsørget. Så jeg har ikke andet end respekt for at han nu er kommet hertil.

Og at han reklamerer for piller, er jo helt i tråd med tidens trend. Vi propper os jo med piler som aldrig før, hvordan tror I ellers at vi igen er blevet kåret til verdens lykkeligste folk. Man må bare håbe at der ikke indføres dopingkontrol i den konkurrence Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)