Hej Amino-brugere. Vi går og overvejer at prøve at udvide vores webbutik til Sverige. Domænet er købt, og vi har fået et fornuftugt tilbud på oversættelse af vores shop til svensk. Vi synes selv fordelene er mange i form af sprog, forsendelsetid og omkostninger, men inden vi kaster os i krig med det, vil vi høre om der er folk herinde der har egne erfaringer med Sverige, og om der er noget man skal være opmærksom på. Hvis også der er folk med erfaringer fra andre undelandske markeder, er I meget velkomne til at dele ud af Jeres erfaringer. På forhånd tak, Dennis & Annette www.babalu.dk
|
Hej Babalu
Jeg har lidt kendskab til e-handel i Sverige, men det er lidt begrænset, og det er baseret på en svensk virksomhed
Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer med handel over grænsen, men I skal nok være opmærksomme på at Sverige kører med flere moms satser. Endvidere kan logistikken godt være lidt kompliceret. Jeg kender til en virksomhed som var nødsaget til at have et central lager 2 steder i Sverige for at kunne lave dag til dag levering.
Held og lykke med det