Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arbejdskraft, kun i dag og kun til få personer. Wordpress, php, mysql, html, css m.m.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så er det den tid på måneden hvor jeg har lidt ekstra tid, den tid bruger jeg så på gratis arbejde :)

Derfor kan 3 Aminoer, helt gratis få udført noget arbejde. Jeg arbejder 1 time for hver af de 3 jeg vælger.

Om det er installation af CMS, ændringer, tekst skrivning, lidt grafisk arbejde, fejlsøgning eller andet er uden betydning.

* I tilfælde af at der skal bruges ekstra programmer, scripts, eller andet som koster ekstra, så er dette en udgift du står for.

Du kan se lidt mere omkring hvad jeg lavet her: http://dicm.dk 

Der er et krav: At du ikke i forvejen er kunde hos mig.

Skriv kort om din opgave nedenunder, og jeg vælger så 3 styk ud og kontakter personen i en privat besked.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:29

Jeg har haft fornøjelsen af Kims arbejde tidligere - utrolig dygtig og hurtig, al respekt og anbefaling herfra. Yes

Lige nu arbejder jeg på www.alanyaudleje.dk , men den er mega langsom til at loade - ja nogen gange får jeg også fejl, og kan ikke komme ind.

Om det er for store billeder eller andre fejl jeg har lavet, ved jeg ikke rigtig.

Uanset, vil jeg i hvert fald meget gerne med på listen over emner :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:30

Hejsa

Har http://kameravalg.dk/ og er nysgerrig omkring en ændring i mit theme, ved ikke om det kan lykkes. Det drejer sig omkring ændring af størrelsen på det billedet der fylder hele toppen i forsiden. 

Vil godt have gjort dette mindre så det får samme bredde som de nyheder der vises på forsiden + at man kan få rykket widgets længere op. 

Ved ikke om det er noget, evt bare om det overhoved er muligt - Kan fixe billedet af tanken og sende til PM hvis det er.

Ellers go søndag Yes

Edit: Noget i denne her stil .... 

http://i41.tinypic.com/11c7f9y.png

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Næstved
Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:30

Hold da op hvor lækkert!!! :) Jeg prøver lige at skrive til dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:17

Jeg kunne godt bruge et redesign til denne side. Noget flot, enkelt og stilrent...

Hvis der er tid i overskud, så skal der også laves et par enkelte grafiske detaljer...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:32

Der er nu fundet 3 personer som er blevet kontaktet, håber de bliver glade for arbejdet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Allerede efter få timer, havde Kim leveret det som ydmygt havde bedt om. Kim leverede et rigtig flot logo, som jeg kan bruge på en af mine kommende store projekter.

Godt' arbejde, Kim!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)