Så er det den tid på måneden hvor jeg har lidt ekstra tid, den tid bruger jeg så på gratis arbejde :) Derfor kan 3 Aminoer, helt gratis få udført noget arbejde. Jeg arbejder 1 time for hver af de 3 jeg vælger. Om det er installation af CMS, ændringer, tekst skrivning, lidt grafisk arbejde, fejlsøgning eller andet er uden betydning. * I tilfælde af at der skal bruges ekstra programmer, scripts, eller andet som koster ekstra, så er dette en udgift du står for.
Du kan se lidt mere omkring hvad jeg lavet her: http://dicm.dk Der er et krav: At du ikke i forvejen er kunde hos mig. Skriv kort om din opgave nedenunder, og jeg vælger så 3 styk ud og kontakter personen i en privat besked. |
Jeg har haft fornøjelsen af Kims arbejde tidligere - utrolig dygtig og hurtig, al respekt og anbefaling herfra.
Lige nu arbejder jeg på www.alanyaudleje.dk , men den er mega langsom til at loade - ja nogen gange får jeg også fejl, og kan ikke komme ind.
Om det er for store billeder eller andre fejl jeg har lavet, ved jeg ikke rigtig.
Uanset, vil jeg i hvert fald meget gerne med på listen over emner :)