Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Joinsport.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Joinsport.dk er nu ved at få afsluttet en grundig gennemgang af ny webshop. Jeg mangler bare at få kritik/ros for den.

 

Kom medn din mening.

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget jeg normalt har som vane er at læse "Om os", men der står intet omkring jer derinde ? ... Der er lige billed + navn, men ikke noget omkring firmaet, jer som personer eller lign.

Nogle af jeres "salgs" tekster vil næsten skræmme mig mere væk, end lyst til at købe.

"Er yderst god til at bruge som løbetøj på løbeturen" - Bokse short er vel ikke løbetøj?.

"gør at de hverken kravler op eller giver sig i den forkerte retning eller på anden måde kravler op"

Sådan nogle sætninger er der generelt, og i mine ører er det ikke formuleret så man får lyst til at købe tingene. Eller denne tekst:

http://joinsport.dk/shop/joinsport-polo-shirt-196p.html

"Kan minde lidt som andre mærker. Det kan man også sige, men Joinsport poloen er en mere kvaliteret udgave."

Generelt syntes jeg at i har en del arbejde med at formulere nogle tekster, gælder både på de enkelte sider, men også produkterne. 

Og omkring billeder så er det sjældent at ting virker mere lækre "smidt" på en græsplæne - Det er jeg sikker på i nemt kan gøre bedre. 

Når jeg smider en varer i kurven, og fx prisen er "30,00 DKK". De 2 sidste "KK" forsvinder ud af boksen og går i et med den hvide baggrund = ikke synlig.

Det var lige hvad jeg nåede at ligge mærke til i denne omgang, der skal ligges en del arbejde, men bestemt potentiale til mere Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der er meget arbejde at gøre, alt for mange forskellige skrift typer, for mange farver på de forskellige knapper

Synes det er mærkeligt at I slår jer op på at I sponser FC Midtjylland, når I ikke står på deres sponser liste, ved dette ville jeg fravælge jer, da det virker meget utroværdigt i mine øjne

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover overstående ting, så synes jeg den grønne farve der præger logo'et og navigationsbjælken, slet ikke pynter - det minder, undskyld udtrykket, meget om farven på mit opkast efter en lang influenza med bihulebetændelse Ick! Derudover skal I overveje at få taget nogle professionelle produktfotos. 

Dette er slet ikke et angreb - alt kan ikke være perfekt fra starten (for ikke at sige aldrig), så lyt herinde og klø på! Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeres målgruppe udelukkende FCM fans -ellers ville jeg nok nedtone det? Flere billeder fremstår problematisk... Svært at se hvad de forestiller plus det produkt jeg kiggede på en barcelona trøje, der var indsat på hovedet...

håber det giver lidt at arbejde med :-)

Partner - KH-Online.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg siger det, men det fremtræder meget sjusket

Her er lige et par ting:

Jeres varekategorier ude til venstre giver for det meste ingen mening. Det er ikke særligt nemt for mig at gennemskue, hvor jeg skal finde et produkt henne. Kategorinavne som "Fodboldting" og "hurtigsalg" dur bare ikke.

Derudover så er jeres produktbilleder virkelig ringe, og når du/I nogen gang ikke engang har gidet at rotere billedet, sådan at en T-shirt ikke ligger på siden eller på hovedet, jamen så står jeg af.

Det er kort sagt en ommer. Op på hesten igen, tag de objektive briller på, og kig nøje på jeres side sammenlignet med andre sportsites, og stil jer selv spørgsmålet.

Hvorfor skulle jeg vælge vores side, fremfor konkurrentens.

Jeg tror i får det svært.

/Simon

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg takker for jeres feedback på siden

 

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper72:
Synes det er mærkeligt at I slår jer op på at I sponser FC Midtjylland, når I ikke står på deres sponser liste, ved dette ville jeg fravælge jer, da det virker meget utroværdigt i mine øjne

Var lige inde og kigge og faldt heller ikke over navnet, er det pga de ikke har opdateret deres sponsor liste, eller hvordan sponsorere i dem ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ved ikke hvorfor at det ikke står derinde. Vi har betalt i hvert fald, men ja. Kan faktisk godt se det ikke står der.

Det kommer det til...

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)