Hej derude. |
Ingen af dem virker ?
Hej derude. |
Syddjurs
Jo de virker da begge to, hvad ser du af fejl? |
Syddjurs
Ja der andre der li kan svare om de virker for virker fint ved mig? |
Syddjurs
Hej Prøver lige en sidste gang og ser om jeg kan få lidt feedback på mine 2 sider. Jeg vil gerne vil hvad i synes om dem og hvad jeg kan gøre bedre, det er købte scripts, som kan forbedres. Mvh Matt |
Syddjurs
Hvorfor dog oprette endnu en tråd om det, når du allerede har en du så sent som idag har skrevet i ? http://www.amino.dk/forums/t/207515.aspx ldu.dk er alt for kedelig i farverne, og det blå på ultralink.dk syntes jeg fungere langt bedre. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Undskyld for 2 tråde, men den anden oprettede jeg i nat, og der var ingen svar så ville lige prøve en sidste gang. Jeg har ændret lidt på farven på LDU. Var det bedre eller helt forkert? |
Syddjurs
Så bumper man den istedet for at oprette en ny. Af ren nysgerrighed, hvor pokker har du købt det script? Har ledt som en tosse efter den, men uden held. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Jeg undskylder endnu en gang, næste gang bumper jeg. Ja det vil jeg da være ked af at sige hvor jeg har, da jeg vil få endnu en konkurrent. Men hvilken en af dem er det du er ude efter? |
Syddjurs
Ah ja, god pointe. Ser oftest den du har på ultra link, og egentlig også den jeg ledte efter, men kan faktisk bedre li den anden. Lidt farve ændringer måske, men den er ikke 'overalt' ;). Men pyt, kan lave en url forkorter igennem codeacademy, det var bare mere til en ultra doven løsning ;) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng