Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics php kode

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne følge min side via Google Analytics. Jeg valgte metoden ved brug af en PHP-kode. Jeg kopierede koden ind i notepad, og navngav det med det Google skrev. Den er uploadet på min server, men jeg kan simpelthen ikke følge med på Analytics?

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:35

Der går lige et døgn før den har samlet data nok til at du kan se det.

Mvh Anders

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:38

Kan det overhovedet betale sig? Hvorfor ikke bare javascript koden? Og så smid den ind nederst i koden lige før body tag lukker... Er der nogen speciel grund til at det skulle være i php?

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:41

Der kom intet forslag om at gøre det i java. Er bare en nød til alt det med kode, så håbede på det ville funke, når jeg kunne finde ud af det med PHP :D

Men jeg gjorde det for 1 uge siden, så det burde ikke være pga. af tid..

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:46

Så skal Google da have lavet det om for nylig. Normalt når jeg opretter en side i analytics kommer den kode man skal sætte ind i javascript??

Mærkeligt. Jeg må lige ind og se om de har lavet det om. Søgeordsværktøjet i AdWords blev jo også lavet om for nylig.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)