"Den eksisterer ikke for dig. Den er kun en undskyldning for dem der ikke har energien eller ikke forstår at opføre sig korrekt. Du beviser dit selvværd ved at gå imod Janteloven. Du er noget. Du tør noget. Du kan noget som ikke mange andre kan."
Må jeg foreslå at hvis du vil være iværksætter så skal du fokusere på mulighederne og ikke forhindringerne. Det gjorde jeg og lykkedes.
Mvh
Flemming
Hejsa Flemming
Er selv iværksætter - men det var blot, hvad jeg troede mange følte.
Jeg afskyer selv janteloven til skyerne, og lever faktisk stik modsat den Så kan kun være enig i din beskrivelse af janteloven.
Men som jeg skrev sidst i mit indlæg, er statistikerne jo ikke ligefrem med mig;)
Men jeg tror stadig, der er mange der lader tankerne hænge i sofaen
Som en anden skriver i et indlæg skal man starte med købers behov og opfyldelse af dette.Starter du med et produkt du ikke ved om kan sælges så har du nok spildt en del af din tid.
Blæs på statistikkerne Nick. Dem med en ide, plan, udholdenhed og energi når deres mål.
En ven beskrev statistik på denne måde:
Du har det ene ben i isvand og det andet ben i 74gr. varmt vand. Så skulle du statistisk set have det rart med et gennemsnit på 37gr.
Interessant bemærkning flemming (:
Men jeg kom med mit bidrag til, hvad jeg tror, er det sted hvor den indre-iværksætter går tabt. Om du vil bruge det eller ej - det er jo op til dig - eftersom det er dig der skriver bogen. Men giv da lige et kald, når den kommer ud:)