Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt kritik af min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ja, så skal vi til det igen :). Er der nogle venlige sjæle som vil bruge 5 minutter på at klikke ind forbi min hjemmeside fynskeforedrag.dk og give lidt konstruktiv kritik og kommentarer til hvad der er godt, og hvad der nok skal ændres på.Er designet håbløst, skal der ændres på menustrukturer, er teksterne skrevet i et forkert sprog. Kort sagt: hvad synes du?

Der mangler et par arrangementer, men de skulle gerne komme imorgen så vi kan launche mandag. Eventuelle stave/gramatikfejl vil blive fjernet når min kæreste læser korektur imorgen.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:05

Ganske pænt og stilrent design, men der mangler billeder... i farve! Minimum ét for hver side!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig med Christian: Fint stilrent, men fotos savnes.

Folk tager til foredrag, fordi de frages af enten emnet eller fantastiske billeder (eller begge dele). Hvorfor ikke vise nogle flotte fotos? Du har et par gode fotos på Foredrag i Odense, men ingen i de andre. På de sider, hvor de præsenterer foredragsholdere og dig selv savner jeg også portrætfotos.

Foredraget med Freddy Wullf savner i høj grad inspirerende fotos fra Grønland og New Zealand.

Du kan med fordel tilføje eksterne links her og der aht. SEO, fx links til Freddy Wulffs hjemmeside samt Kulturmaskinen.

Footeren er fin bortset fra email-delen! Det er bedre, at du har en kontakt-formular. Du har en formular til nyhedsbrev, så måske du kan supplere med en Kontakt Os.

Du er god til at få afrundede hjørner på billederne, men gør det konsekvent: Fotoet på Erik Jørgensens side har firkantede hjørner.

Jeg foreslår dig at være konsistent i overskrifter og linktekst. Igen med Erik Jørgensen som eksempel står der "Erik Jørgensen" i højre kolonne, "Oplev Erik B. Jørgensens foredrag" i navigeringshjælpen øverst på Erik Jørgensens side, og som overskrift på samme side står der "Om Erik B. Jørgensen". Det er temmelig inkonsekvent!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:43

Jeg synes umiddelbart at den er ok. Den virker også responsive lige bortset fra billedet i toppen. Det er ikke sat til ar skalere med, så det gør at resten bliver halv bredde i skærmbilledet.

Prøv et andet billede eller find ud af hvordan du gør det skalérbart.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 12:05

Tak for svarene og tipsne folkens. Har været igang med at rette noget af det, og arbejder på det sidste. Det med at få den til at ændre størrelse på billederne giver dog en del problemer, så ved ikke om det wordpress tema jeg har valgt gør knuder på netop det område, men må jo have fat i en som er meget klogere end mig på netop det område også få det fikset når alt det andet er på plads.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:10

Dit theme burde være responsive når man læser omkring det, men tænkte også at folk måske kunne hjælpe bedre når de ved hvad der bliver brugt.

http://www.templateexpress.com/bota-theme/

"Email adress" under nyhedsbrev var nok også en detalje jeg ville se om man ikke kunne finde et sted at få rettet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 12:38

tak for uddybning Henrik. Og ja, themaet burde være responsivt, men det halter så lige på et par punkter... Kan det være et plug in som forstyrer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)