| 
                             Hej folk der ude jeg er meget varm på og åbne mit eget transport firma op men jeg spekulerer hele tiden på.. om hvordan man kommer ind på markedet???? Håber i giver nogle gode råd indenfor dette ....  | 

Yilmaz har du en vogn?
             Debat

| 
                             Hej folk der ude jeg er meget varm på og åbne mit eget transport firma op men jeg spekulerer hele tiden på.. om hvordan man kommer ind på markedet???? Håber i giver nogle gode råd indenfor dette ....  | 

| 
                             Måske var det en idé at starte ved et etableret brand såsom 3x34. Vognmændene er selvstændige, men får opgaver via centralen.  | 

| 
                             Der har været flere tråde om emnet. Tror konklusionen ofte har været, at det er masser af timers arbejde, og indtægter i den beskedne ende af skalaen. Prøv evt. at søge på det: http://www.amino.dk/search/?s=vognmand Mvh Carsten  | 

| 
                             Nej ikke endnu men skal købe når jeg har fundet et fast sted.. hvad havde du på hjert et  |