Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Danmark el Sverige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vis jeg flyttede min webshop til Sverige (Malmø), hvilke fordele ville jeg få forhold til de danske, jeg sælger slik i Danmark, og køber også mine slik i Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Nogle få ubetydelige nogle som ikke opvejer besværet.

Begynder du dog at købe slik i sverige, tyskland eller england så ville du få en stor fordel da både momsen(i nogle af landene) er lavere men også sukker afgiften er meget lavere. Jeg køber f.eks. Skittles poser hjem til...rettet... 

Hov det var forkert. Jeg giver omkring 10 kr per 170 grams pose med alle udgifter. (Punktafgift og transport) 

Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 22:20

Simon jeg handler hos dansk grossist, men har tænkt mig udvide min shop til Malmø, så kan det vel ikke betale sig?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22

Alt slik i sverige er billigere så det vil blive meget lav profit for dig hvis du overhovedet kan sælge noget. Medmindre det er slik de ikke har i landet i forvejen, men så skal du ikke oprette nyt firma i Sverige, da du så skal have tilladelse til at indføre produktet ind til landet :) 

Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 22:49

Hvilke regler tilhører til "tilladelse til indførsel" skal man betale skat el. Noget andet? Samme spørgsmål også omvendt fra Sverige til Danmark og Danmark til Sverige. Tak på forhånd:))

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Nej det er nogle andre regler, fødevarersikkerhed :) Jeg er meget træt nu så inden jeg begynder med at rode endnu mere rundt i det smutter jeg i seng :) 

Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 00:48

+12 herfra Like :)) sov godt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)