Jeg skal i gang med opstart af et par super gode domænenavne/blogs
Kort fortalt - Du kan skrive til mig og få en gratis publicering af tekst og link til din hjemmeside/shop. - Du skal selv levere en helt unik tekst på minimum 400 tegn, resten ordner jeg :)
Afhængigt af hvor mange tekster jeg modtager, kan det tage et stykke tid før din bliver publiceret, da det skal opbygges over tid. Men det er vel ventetiden værd hvis det en dag giver en masse trafik til din side.
Send mig en mail med "Hvordan gør jeg" til jonas@weboptimist.dk - Så sender jeg en mail retur til dig :)
Håber du får en god weekend Med venlig hilsen Jonas Ebbe
Selve linkbuilding-delen, som der står i overskriften er gratis. Produktet, som du skal bruge TIL linkbuildingen er ikke gratis. Det er to forskellige ting :)
Som ekstra kilde til at få indlæg til din side, kan du prøve at oprette et indlæg herinde, og fortælle lidt om hvad din(e) side(r) kommer til at handle om. Vi har en fin portion af affilliate DM deltagere som sikkert gerne vil have spredt endnu mere kendskab til deres side.
Selve linkbuilding-delen, som der står i overskriften er gratis. Produktet, som du skal bruge TIL linkbuildingen er ikke gratis. Det er to forskellige ting
Det hænger nu sammen i det her tilfælde. Ellers kunne han jo lige så godt tilbyde et link i hans signatur her på Amino. Det er da rigtig Gratis.