Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget mærkelige omstændigheder i ansættelse....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:
Jeg tænker ikke SKAT her - jeg tænker regler afledt af udlændingeloven og pligter som den giver arbejdsgiveren i forhold til myndigheder, herunder arbejdstilsyn, Politi, SKAT mv.  Som nævnt bøderne er massive og jeg vil som arbejdsgiver afdække min risiko ved at sikre mig dokumentation for at oplysningerne på pas, sygesikring og opholdstilladelse er sammenfaldende.

Du har fuldstændig ret i at arbejdsgiver har et ansvar og er forpligtiget til at sørge for at disse forhold er i orden.

Netop derfor er det jo rimeligt og en ret, at man som arbejdstager har en kontrakt hvoraf disse krav mv. fremgår.

Så er både myndigheder, arbejdsgiver og arbejdstager tilfredse og ved hvad de har at forholde sig til.

www.chrisabyg.dk 

Chrisa Byg din tømrer til erhverv og privat

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis hun er medlem af en fagforening bør i selvfølgelig kontakte dem. Hun har jo ret til en pause efter 4 timers arbejde.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
Underligt at der ikke er flere, der har kommenteret på netop arbejdsbetingelserne - de ville nok næppe selv arbejde under sådanne vilkår.

Der er ingen tvivl om at det har været en dårlig oplevelse for både dig og din kone. Jeg tror alle er enige om at arbejdsregler skal overholdes - ikke mindst arbejdstidsregler.

Arbejdsgiveren kunne med fordel allerede forbindelse med jobsamtalen orienteret om hvilke dokumentation man videre ville have brug for og ikke mindst hvorfor.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)