Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Ateo konference ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ateo.dk/konference er gået live.

Kunne være fedt at få lidt feedback på siden.

Tanken bag Ateo er at matche virksomheder med gode faciliteter til møder, kurser, seminarer, konferencer og lignende med konference-centre i Danmark.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er en god ide og en flot start. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som i kan se på videoen her:

">Feedback på ateo.dk

Forhåbentlig er der gode ideer til jer. Videoen slettes, hvis i ønsker det.

 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Poul - vi har tændt for youtube player nu :-)

Rigtig god weekend

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul - rigtigt mange gode input i fht. usability. Vi kan helt sikkert bruge en række af dine ideer :-)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

Tusind, tusind tak for god feedback. Den er jeg super glad for. Og tak for at snakke pænt om mit billede - Jeg bliver ellers drillet med det på kontoret :-)

Du har enormt mange gode pointer. En del har vi sparet væk både pga økonomi og for at komme i gang, og en del af dine ting var jeg ikke opmærksom på, så det er guld værd. Det her er, som Nicolai Frisch plejer at sige, en version 0.9 af siden, så det er rigtig meget på vej, blandt andet baseret på din feedback. 

Hvis du er i nærheden af Aminos kontor på Hillerødgade i København, så kig op til en kop kaffe. Du fanger mig på nikolaj@ateo.dk.

God weekend.

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  OrbiTide Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow! Rigtig grundig og god feedback, Poul. Lærerig selvom den ikke var møntet på mig :)
Nu kommer jeg fra en smartphone, og lander på et desktop site. Jeg spekulerer på om i har nogle overvejelser hvad det angår.
Siden ser professionel ud, og jeg kan godt lide farvevalg mv. I præsenterer dog hjemmesiden for førstegangsbesøgende i materialet øverst på forsiden, samme side som huser hjemmesidens egentlige funktion, hvilket betyder at man skal se billedet af den intro video og tilhørende tekst hver gang man ønsker at bruge siden. Man skal herefter scrolle ned for at finde centrene. Jeg kan godt se vigtigheden af introduktionen, og især i startperioden. Det skal jo være let og indbydende at bruge, og det er godt for trygheden ved systemet at der er en vært som introducerer en, og står klar ved spørgsmål. Så føler man sig i gode hænder.
Jeg mener dog at hovedfunktionen bør være endnu mere up front, og med den fristende menu springende i øjnene og serveret så snart man rammer forsiden ;)

God weekend.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)