Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis salgsråd fra mig ..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folk på amino.

Du kan også få et gratis råd...

jeg har givet en del gratis råd til selvstændige som måske er gået lidt i stå med salget og vil have nogle tips, ideer til at kommer videre..

Har efterhånden en del års erfaring med salg,så måske har jeg de rette kompetencer til at komme med et bud på din problemstilling

Jeg vil helst have beskrivelsen på mail, og jeg har det med at gi hurtige svar på de mails jeg får, så du får en hurtig respons når jeg har sat mig ind i problemet.

Se mere om hvad jeg laver og har lavet vedr. salg ved at gå ind her: www.optimersalget.dk  

Der finder du også min mail, som jeg vil have spm adresseret til.

Noget for dig ?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:14

Hej Flemming,

Godt tiltag - jeg har sendt dig en e-mail.

God weekend.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Jeg kommer lige med et generelt tip /ide til din optimering af salget. 

Er du synlig nok på de sociale medier. I linkedingrupper ? I facebookgrupper ?

Hvis du tjekker linkedin kan du finde flere interessegrupper som retter sig mod selvstændige. Her kan du indgå i debat eller starte en debat, eller poste  et indlæg om det du har på hylden. 

Det samme kan man gøre i FB-grupper hvor du kan skabe nyt netværk til dig selv i grupper for selvstændige mm. 

Hvis man gider gøre en indsats for at debattere på de 2 medier her kan man højne sin synlighed, skabe flere kontakter, og hvis man bliver ved kommer der også flere købende kunder i din butik ud af indsatsen...

Hvordan optimerer du selv dit salg ? Kom med nogle fifs

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

God ide

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 10:47

Jeg har også smidt dig en mail :-)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:10

Hej Flemming

Jeg har sendt dig en mail ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55

Ideer til at gøre dit produkt skarpere og nemmere at sælge:

Det centrale er selvfølgelig hvilke argumenter du har for at kunden bør vælge dig som leverandør. Find de 2-3 bedste salgsargumenter og få dem skrevet ind i det pitch du bruger når du fx ringer ud til en stribe virksomheder og vil have et møde eller andet

Dit produkt skal jo være konkurrencedygtig , så det er en god ide at finde ud af hvilke fordele du egentlig kan gi din kunde, og få testet det af i dit netværk om du egentlig er istand til at forklare andre, hvilke fordele der er ved dit produkt. Det er værd at træne fordi det kan være forskellen på at kunden vælger dig frem for at gå igen tomhændet, når han været omkring din butik for lige at tjekke, hvad der er på hylderne

Når man får skrevet sine salgsargumenter kan der også ske det at man blir klar over hvor svaghederne i produktet er, og hvad man skal gøre for at udbedre disse: produktforbedring med et andet ord

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tak for rådet :)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Lige et par hurtige ideer hevet ud af ærmet til at skærpe dit PITCH:

Kan du skrive et godt pitch ? her er nogle ting, du kan tænke over-

Måske møder du personen til netværksarr. eller i tlf.  

Du har ofte kun 30-60 sek til at fange modtagerens opmærksomhed og interesse, så det er vigtigt du med få sætninger kan fortælle hvad du egentlig tilbyder. 

HVAD ER DIT FIRMAS USP-ER ( UNIQUE SELLING POINTS ) ?

Hvilke fordele kan du reelt tilbyde din nye kunde ? Fortæl en-to af USP-erne, når du ringer op til kundeemnet. Kundeemnet er jo egentlig ikke så interesseret i “dig”, men er fokuseret på, hvad dit produkt kan gøre for ham. 

LÆG OP TIL DIALOG

I dit pitch kan du åbne op for at din modtager kan stille spørgsmål, ved at vække hans nysgerrighed, og ikke fortælle det hele på en gang. Nye kunderelationer bliver skabt af den gode dialog, hvor det ikke kun er dig der taler, men netop er en udveksling af synspunkter.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)