|
Akut
Du lader være med at skrive under på en kontrakt du ikke kan overholde. |
Opsigelsesmulighederne bør stå i den kontrakt, som du har underskrevet. |
Jeg tror at erhvervslejeloven "beskytter" lejere imod flere års opsigelse, ved maksimalt at tillade ½ års opsigelse. Håber af hele mit hjerte at du kommer på bedre tanker og at du ærer den aftale du har indgået... det kan være meget ødelæggende når man bruger statsmagten som et våben til at omgå sine egne indgåede aftaler. Jeg vil opfordre dig aktivit til selv at finde en anden lejer... og husk lige på de eventuelle gode vilkår og/eller priser du har fået ved at indgå en aftale med så lang bindingsperiode. |
Se det på den lyse side. Når der er gået 2 år så sidder du bedre end din udlejer gør. Det vil sige han får meget svært ved at smide dig ud :) |
Vi har brug for flere oplysninger, er det privat eller erhverv som du har lejet, har du lejet som privat eller erhverv. |
Du finder ud af hvad din udlejer kan lide at drikke, køber en flaske og bevæger dig over til ham, ansigt til ansigt. |
Hej kpt |
jeg kan sagtens forstå det er surt, men der er ikke andre muligheder end de nævnte. Man er forpligtet af sine aftaler som B2B og længden af kontrakten er en del af prisen - Du skal gøre som foreslået - tag gerne den der flaske vin med over til et face2face (ah næsten som B2B) møde med udlejer. Det hjælper dig næppe men det bedste du kan opnå er, at i begge arbejder stenhårdt på at finde en anden lejer der vil overtage lejemålet for mindst den resterende periode. Alt andet ville jo betyder, at du forventede udlejer skulle forære dig et beløb der svarer til det han får i leje, indtil han har fundet en anden lejer vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com