Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyske medarbejdere? Hvem kunne være interesseret?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hamborg, Berlin og Rostock
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er et tysk vikarbureau, som er ved at etablere sig i Danmark og tilbyder medarbejdere indenfor lagerarbejde, sortering, chauffører og produktion. Vi beregner kr.140/time! Vores medarbejdere får mindst mindstelønnen, vi indlogerer dem i sommerhuse og vi sørger for at alle forsikrings- og pensionsspørgsmål er i orden. Fagforeninger kritiserer som bekendt ofte udenlandske vikarbureauer for ikke at respektere danske overenskomster, derfor har DWL en løbende dialog med 3F, NNF og TIB. Vores medarbejdere kommer fra Nordtyskland og har præcist de ønskede kvalifikationer. De er højt motiverede, da lønnen her i Danmark er op til det tredobbelte af den tyske løn!

Mon ikke den ene eller anden her, kunne give et tip om hvilke virksomheder der kunne være interesserede i tyske medarbejdere J  

Med venlig hilsen 

Christian Seehusen

Deutsche Werkslogistik GmbH

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:55

Du kunne jo prøve at kigge her.  https://job.jobnet.dk/jobbanken/Frame/Frameset.aspx

Ufaglært arbejde i syddanmark, jeg tror du kan afsætte ca. alle de personer du kan skaffe.

Peder 

Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 15:38

Dette ville jeg gerne have slettet! 

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:04

Hvorfor?? Indifferent

/Ania

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:55

Jeg synes du bevæger dig ind på et område hvor du skal passe på, for hvordan får I råd til at betale sommerhuse, og andre omkostninger for de 140,00 pr. time.. Og jeg tror I vil få fagforeninger på nakken hvis I griber det an som du skriver...

Jeg bruger selv reglerne konstruktivt i min forretning, men pas på - kun et godt råd...

Ellers får dine medarbejdere for det meste problemer i stedet for positivitet...

Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 23:00

Derfor vil jeg meget gerne at det bliver slettet!!! Det var en virksomhed som jeg arbejde for dengang, og af god grund ikke arbejder for længere... 

Hvis det har interesse, kan jeg kun henvise til InterimNord, hvor der er styr på sagerne. 

se www.InterimNord.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:14

Havde det så ikke været bedre at tie den ihjel. VI taler om et indlæg du skrev for 1 1/2 år siden og det var formentlig aldrig dukket op til overfladen hvsi du ikke selv havde bragt det frem Big Smile

Noget helt andet er jo så at det vi taler om her er såkaldt arbejdsudleje og det betyder at de tyske medarbejdere bliver undergivet en dansk 30% beskatning fra dag 1 samt dansk arbejdsmarkedsbidrag. Havde den tyske virksomhed istedet ansat dem i Tyskland skulle der svares høje tyske arbejdsgiverafgifter, og dette sammenholdt med det lavere lønniveau i Tyskland gør formentlig at man kan holde en lav timeløn overfor de danske hvervgivere.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)