Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento hjælp søges ( Email)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg ejer Nicedeal.dk - Hvordan sender jeg en email til alle der har købt en noget fra mig, skal bare informere om at deres produkter er blevet afsendt og hvis de har nogle problemer med deres ordre er de velkommen til at kontakte os

mvh  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du deres mail?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg! 

Men jeg har ingen @nicedeal.dk mail?  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lav en mail der hedder info@nicedeal.dk .

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Skak Design I/S Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Osama,

Hvis du bruger Magento burde du have mulighed for at vælge standard mails, som sendes ud ved bestilling og ved afsendelse af ordre, ligesom faktura også automatisk kan sendes via e-mail. Disse standard mails, skulle gerne medfølge som skabeloner i sprogpakken, der er installeret. Hvis dette er opsat rigtigt, vil du under system -> konfiguration -> og så under "Salgs e-mails" kunne vælge den skabelon der skal sendes ud, afhængig af om det er til en ny ordre, levering eller faktura.

Under "Generelt -> E-mail adresser" under samme indstillinger kan du vælge, hvilke mails, der skal sendes ud fra, efter du har fået mail adressen(erne) oprettet ved hosting/webhotel udbyderen.

Var det svaret på dit spørgsmål ? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)