Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politibetjent/Webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg er i dag blevet optaget på politiskolen, og vil derfor spørge om en ting. Må man drive Webshop som politibetjent? El. skal jeg bare droppe skolen?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Galatasaray:
El. skal jeg bare droppe skolen?

Vil du hellere drive webshop end uddanne dig til politimand?

Hvis ja, er der jo ingen grund til at tage uddannelsen, uanset om du må eller ej.

Jeg havde nok valgt anderledes, men sådan er vi jo forskellige :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:04

En betjent er tjenestemand, og man starter som tjenestemand på prøve, og der skal et evt. bijob, som det hedder være forenligt med tjenesten. Jeg kan ikke forestille mig at en betjent ikke må drive en webshop...medmindre du sælger nogle lyssky produkter.

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fokuser på din uddannelse. Mange mange MANGE unge bliver hvert år afvist når de søger ind på politiskolen. Deres drøm bliver aldrig til noget, så hvorfor ikke lev din drøm ud, når nu DU får den mulighed !! 

Men når det så er sagt, så må du gerne drive virksomhed ved siden af dit arbejde som politibetjent (kommende) - dog må det ikke have indflydelse på dit arbejde hos politiet og det må ikke være i brancher som har en reference til politiet. Læs politiloven :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:16

Galatasaray:

Hej folkens, jeg er i dag blevet optaget på politiskolen, og vil derfor spørge om en ting. Må man drive Webshop som politibetjent? El. skal jeg bare droppe skolen?

Hvorfor spørger du ikke på politiskolen?

De kan, modsat folk her, give dig svar som du kan forholde dig til.

OG.. tag nu den uddannelse, når du har fået den mulighed.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:12

Tusind tak for jeres svar, jeg har nu ombestemt mig, og vil gøre skolen færdig. Jeg sælger slik, og fødevare på nettet og har en god tjeneste derfa, ville bare ikke miste den. Alle som kan bruge hjernen en smule fornuftig blive betjent. Tværtimod kan alle ikke blive en dygtigt iværksætter, og det vil jeg hellere. Man er mere respekteret som forretningsmand. Nu vil jeg tage jeg chancen som anden etnisk, og prøve på at blive en god betjent som kan være forrebygende, istedet for at stoppe alt, og alle og skrive bøder, anholde dem ,Vil jeg forsøge at snakke dem til fornuft, og advare. Vil virkelig være en ven fremfor robot , og prøve på at forstå folk.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Pudsigt folkefærd, politibetjente. Jeg har gennem livet kendt en del og de har alle haft travlt med at tjene ekstra i fritiden. Min forsigtige konklusion må være, at de fleste politibetjente har et iværksættergen i sig, men bare ikke har haft modet til at springe ud. De har satset på det sikre, men er aldrig rigtig glad for deres lønarbejde.

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 07:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er også de politibetjente, der gifter sig med iværksættere, har jeg hørt. Og går på orlov, når manden flytter til USA :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:12

Yes

Galatasaray:
Alle som kan bruge hjernen en smule fornuftig blive betjent. Tværtimod kan alle ikke blive en dygtigt iværksætter, og det vil jeg hellere

Sagt af gammel MP'er,. der fravalgte at blive betjent, som ellers mange af mine tidligere kollegaer i Militærpolitiet valgte dengang og blive betjente.

De nåede så ikke og bliver iværksættere.

Håber du må få et godt liv som betjent og iværksætter på deltid.

Hurra for din indstilling til det forebyggende arbejde.Yes

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 08:49

Det må du vel godt, jeg har da set ansatte fra Told og Skat der driver webshop, så hvorfor ikke en politimand.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)