Er der et reelt alternativ til Post Danmark, når man skal sælge varer fra nettet? Det vil sige mindre pakker 05-5 kg og selvfølgelig levering fra dag til dag.
Vores varer er meget billige, og en noget alternativ vare - 60 kr. for en pakke hos Post DK er ca. 1½ gang så meget som prisen på varen. Vi er dog kommet frem til, i et langsomt samarbejde med Post DK, at vores varer kan sendes som Maxibrev.
Selvom der kan siges meget om PostDanmark, så synes jeg du skal overveje det en ekstra gang, inden du skifter leverandør. Når jeg bestiller noget på nettet og ikke lige er hjemme når det leveres, så kan jeg hente det på mit lokale posthus. Bliver det derimod leveret med UPS eller DHL eller noget, så er de ekstremt lidt fleksible mht at få det leveret igen og det ender som regel med, at jeg skal hente det ad h til i Høje Tåstrup eller sådan noget. Og så fortryder jeg bittert, at jeg har bestilt det.
Derudover synes jeg faktisk, at PostDanmark gør et godt stykke arbejde. Jeg kan sende kondomer fra København kl. 22.30 og næste formiddag ligger de ved kunden i Skagen. Det er da god service (man kan så undre sig over, at det koster det dobbelte at køre det 20 km fra København til Malmø end at køre det 500 km op til Skagen )