Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har drive, jeg har gejst, jeg vil igang!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er!

Jeg har i de sidste 3-4 år gået med en drøm om at blive iværksætter. Det har resulteret i at jeg det sidste år har fulgt Amino på dagligt basis, hørt et hav af podcasts omkring iværksætterhistorier og markedsføring, og sågar selv forsøgt mig halvhjertethed ved siden Af studiet med diverse hjemmesider og blogs. De hjemmesider og blogs jeg har lavet har altid krævet for meget af mig i forhold til hvad jeg har kunnet få tid til ved siden af studiet.

Nu holder jeg så et sabbatår inden jeg skal læse videre på universitetet og kunne godt tænke mig at bruge det her år på at få stablet "noget på benene". Min plan er at jeg vil kaste mig ud i hjemmesider med affiliate-marketing ved hjælp af den viden jeg har fået fra podcast, artikler og ikke mindst e-bogen fra antphilosophy.

( jeg ønsker mig ikke at lave en webshop eller ofre mange penge på projektet da jeg vil bruge dette år til at spare sammen til computer, lejlighed, bøger osv. Til studiet næste sommer)

Jeg har nu brug for jeres meninger og erfaringer omkring nogen ting jeg er i tvivl om:

- Jeg har erfaringer med wordpress og brug af købte themes osv. Jeg kender de nødvendig plugins og jeg kan alle basis-egenskaberne. Bør jeg få en professionel til at lave en side for mig, eller skal jeg selv kaste mig ud det?

- i podcasts og artikler er det lidt splittet omkring hvad man skal skrive om på sine sider. Nogen mener man skal skrive om noget man hr interresse for, andre mener man skal skrive omkring hvad der er på mode (eks. Sundhedsbølgen med fitness og helsekost nu), og nogen tredje mener det skal være noget der her forholdsvis høj trafik i forhold til efterspørgslen (omend det er noget du har interesse for) . hvad er jeres erfaringer?

- hvor meget gør det at man har en partner til dette og bør man have det?

- kan jeg gå ind til projektet med holdningen om at jeg ikke vil ofre særlig mange penge på projektet? Eller vil det blive for halvhjertet?

Jeg har drive og jeg føler mig virkelig klar til at kaste mig ud i det, så jeg håber i vil komme med jeres bedste råd og erfaringer!

På forhånd tak!
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:04

Kalomda:
- Jeg har erfaringer med wordpress og brug af købte themes osv. Jeg kender de nødvendig plugins og jeg kan alle basis-egenskaberne. Bør jeg få en professionel til at lave en side for mig, eller skal jeg selv kaste mig ud det?

Har du tid og lyst er det da bare give dig i kast med det.

Kalomda:
- i podcasts og artikler er det lidt splittet omkring hvad man skal skrive om på sine sider. Nogen mener man skal skrive om noget man hr interresse for, andre mener man skal skrive omkring hvad der er på mode (eks. Sundhedsbølgen med fitness og helsekost nu), og nogen tredje mener det skal være noget der her forholdsvis høj trafik i forhold til efterspørgslen (omend det er noget du har interesse for) . hvad er jeres erfaringer?

Igen... Du bør finde ud af hvad du er god til og hvad der interessere dig. Lad for guds skyld vær med at gøre dig klog på produkter hvor din viden ikke rækker.

Kalomda:
- hvor meget gør det at man har en partner til dette og bør man have det?

En partner kan både være godt og skidt. Men start op for dig selv. Du har ideen og bestemmer selv tempo, vejen, mål m.m.

Kalomda:
- kan jeg gå ind til projektet med holdningen om at jeg ikke vil ofre særlig mange penge på projektet? Eller vil det blive for halvhjertet?

Investering er lig med vækst!

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:38
Tak for svaret!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)