Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads søges - Marketing Management studerende

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Petersen
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en frisk gut på 23 år, der  til dagligt læser Marketing Management (international linje) på Erhvervs Akademiet i Århus, men for tiden er bosat i Shanghai hvor jeg har valgt at læse mit tredje Semester. Sagen er den at vores fjerde semester er et praktikforløb, hvor vi skal ud i en virksomhed der har relevans for studieretningen. 

Jeg leder derfor efter en virksomhed der søger en praktikant fra starten af januar og frem til foråret hvor jeg skal skrive mit afsluttende projekt om praktikforløbet.  Jeg er åben for at arbejde i forskellige typer virksomheder og har ikke nogle specifikke krav om virksomhedens størrelse, men ser helst at arbejdspladsen er i Aarhus området.

Som Marketing Management studerende er jeg vant til at kommunikere på engelsk og sammenarbejde med studerende fra forskellige lande.

Jeg har viden indenfor områderne:

Mit ophold i Kina har indtil videre givet mig en bredere viden om de kultur barrierer man støder ind i når man studerer med Kinesere, der er vant til at få undervisning på en anden måde. Her er jeg blevet god til forstå en kinesers tankegangen og måden hvorpå de arbejder og får undervisning. Dette har været lidt af et kulturchok for mig, men stadig meget lærerigt.

Jeg vil beskrive mig selv som en meget kreativ person der kan tænke ud af boksen og ofte ser anderledes på løsningen af opgaverne end de fleste. Jeg snakker godt engelsk, og har en god viden om forskellige kulturer da jeg har rejst i Sydamerika og nu studerer i Kina. Derudover er jeg let at arbejde sammen med da jeg er åben af natur og god til at arbejde sammen med forskellige typer af personer.

Hvis I søger en praktikant eller har spørgsmål, er I mere end velkommen til at kontakte mig her eller på e-mailen m90th@gmail.com

Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Fra  360 degrees Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Hvis ikke du har fundet din praktikplads, vil jeg gerne tale med dig om emnet.
Jeg er en selvstændig reklamefotograf og skal til at søsætte et ret fedt projekt i Australien, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til :-)

Er du stadig i Shanghai? Jeg er der selv i starten af November.
Hilsener fra Semko 

SEMKO BALCERSKI  |  360degrees – the complete image 
mobile +45 2030 4002 - skype:  semkobalcerski

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)