Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en partner!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Nu prøver jeg herinde. Jeg er ved at blive skør i hovedet af alle mine ideer..

Jeg VIL være selvstændig, har allerede haft første CVR nummer og har et forretningskoncept på plads. Derudover har jeg omkring 40 forretnings koncepter, som jeg har udtænkt over de seneste 2 år. Men hvilken skal jeg satse på, hvordan kommer jeg fra A til B. 

Jeg er god til markedsføring, salg, idegenerering, networking, igang fasen. Men jeg mangler en partner, som har et økonomisk overblik, struktureret, iværksætteri erfaring og detaljeorienteret. Jeg har det store billede og er meget intuitiv. Men jeg mangler min modsætning for at føre ideer ud i verden.

Jeg er klar på at ofre "what it takes". Men jeg har erkendt, at jeg ingen vegne kommer alene!!

Har du mod på et uforpligtende møde? Jeg vil meget gerne præsentere mine ideer og tage en videre diskussion af, hvad der kunne være potentiale i eller et samarbejde i. 

Hvis jeg finder den rigtige samarbejdspartner er jeg sikker på, at der venter mange spændende projekter i fremtiden. Men uden et team kan jeg ikke komme videre! 

Dbh Mette

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Hvor er vi henne i DK ??

Ellers velkommen til Amino.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også godt vide hvor du hører til?

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her og hvilke kompetencer forventer du af en fremtidige partner ?

Vh. Benjamin 

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvilke områder? er det værktøj eller sko i en webshop og er det så værktøjet, skoene eller webshoppen som partneren skal kunne noget om?

/Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Jeg kan godt se, at jeg skal konkretisere en anelse.

 Jeg har valgt at flytte hjem for at bo gratis og tjene penge. Jeg vil satse alt på dette. Så arbejder lige nu fuldtid for at skrabe penge sammen. 

Jeg har flere gange selv prøvet at starte mine koncepter op. Min hæmsko er, at jeg hurtigt får sat igang, købt domæne, lavet konceptet og er klar til at "pushe" konceptet ud. Jeg har efterhånden 5 sider liggende på Facebook, som kunne blive til noget og 3 købte domæner. Men jeg kan ikke komme videre derfra....

Jeg går i stå i selve administrationen og opbygningen af konceptet. Derfor skal min partner være god til den lange proces og ikke kun opstartsfasen. Jeg mangler min modpol.

Færdigheder til min partner:

- økonomisk forståelse

- online koncepter

- detaljeorienteret, god til at opsætte mål og få struktur på processen.

Giver det mening? 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Ærgerligt du bor så langt væk, for vi ville proff. matche godt op mod hinanden. Du har de egenskaber jeg tit eftersøger og jeg har dem du mangler. 

Jeg har et globalt projekt der kunne være interessant, men Lemvig er et pænt stykke fra Odense.

Du skal ikke give op, for der skal nok være en derude. Har I evt. netværksmøder eller noget iværksætteri hos kommunen du kunne prøve i håb om at finde en partner? 

Hilsen

Steffen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Tak for dit svar:) Det er rart at vide, at der findes min modsætning derude. For føler jeg skal finde min modsætning og realisere alle ideerne. Eller ihvertfald en enkelt af gangen!

Dit projekt lyder ellers interessant. Og ja, afstanden bliver et problem. Jeg har planer om at rykke tilbage til København igen når jeg har sparet penge op. Der er ikke nogle netværks muligheder på disse kanter. Desværre!

Du må meget gerne sende mig en mail på, så kan jeg måske få et par linjer om dit projekt? Ihvertfald kan jeg gemme din mail, hvis afstanden bliver kortere lige pludselig. 

Jeg skal netop have meldt mig ind i DIF. Så får jeg adgang til netværksarrangementer. 

Tak for svar.

Dbh. Mette

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Jeg ville bestemt udgøre din modsætning i dit projekt. Dog er jeg mere interesseret i online koncepter, og et trykt blad var ikke helt det, jeg havde i kikkerten. Selvom jeg bestemt synes, det lyder interessant.

Tak for din interesse og held og lykke med bladet:) 

Bedste hilsener

Mette

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)