Sidder og roder lidt med en addon til firefox som viser nofollowlinks med pink og her er hvad det viser på amino kan det passe ? |
Hej Hening,
Kig i kildekoden og se om der er nofollow på linket
dbh
Kenneth
Sidder og roder lidt med en addon til firefox som viser nofollowlinks med pink og her er hvad det viser på amino kan det passe ? |
Hej Hening, Kig i kildekoden og se om der er nofollow på linket dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Ja det ser lidt mærkeligt ud...! Jeg følger lige med i tråden her Dbh Maler-maling.dk |
Det er ikke helt unormalt at et indlæg er dofollow, for senere at blive nofollow, og igen dofollow. Det samme gælder den buzz der er på forsiden. Jeg vil rigtig gerne høre logikken bag, for det giver ikke meget mening. :P |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Hej Jonas Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide |
Det er indlæg i forummet 'giv mig feedback på mit website/webshop', der er nofollow, så vi kan få hjælp til vores hjemmesider uden at disse indlæg bliver indekseret i google, hvor amino's indlæg ranker højt. Vi undgår også at test-url'er ikke bliver indekseret pga. et link fra amino. |
Det er stadig skidt praksis at bruge nofollow på interne links (og så sikrer nofollow jo heller ikke mod indeksering). Bedre, at bruge noindex på de pågældende sider og så sørge for, at udgående links på de pågældende sider er nofollow. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Du har fuldstændig ret, det er en rigtig dårlig idé at benytte nofollow på interne links. |
men fedt nok at reklame og tomgang ikke i sig selv giver en masse må man vel sige, så intentionen er god - Det hænger mig langt ud af halsen med mange indlæg som bare har reklame eller skjulte links indbygget - næsten lige så meget som jeg gør mig umage for aldrig at benytte nogen services som har 2433 facebook likes og ellers er ukendte - de er for mig totalt NO-GO - fornemmelsen af kreativt snyd bringer mig omgående videre til næste forretning. vh |