Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bilens registeringsattest

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejså ,

jeg har et lille spøgrsmål , jeg har købet en 3 dage siden .idag jeg var enige med at købe bilen .

han skal får registeringsattest ,før betalingen .jeg har ik modtaget registeringsattest endnu . ved I om jeg kan tage den imorgen fra skaten med det samme , ellers kan også print den ud fra nogle andre steder på nettet ?

vh

Musapha

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46684
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:28

aner det ikke - - du får vel ikke registreringsattest før du har betalt ? men hvad der er meget vigtigere er at checke den ikke er belånt/pantet for det overtager køber rodet med

Jeg aner ikke om dette er bedste link til at checke, men du må IKKE købe hvis ikke du har bevis for, at den er belånings/pant fri

http://www.bilbasen.dk/bilbogen/checkpant.htm 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:46
tak for svaret Jeg sælger bilen, ikke køber.
køberen vil gerne ser registreringsattesten, før han betaler mig.
Jeg vil bare gerne vide, om jeg kan printe jeg ud fra et sted på nettet , eller om jeg kan får den personligt hos skat kontor med det samme.. v
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:24

Hvis bilen er indregistreret, så skulle du jo meget gerne allerede have en registreringsattest.

Hvis du selv har købt bilen for 3 dage siden og nu sælger den igen, så er den nye registreringsattest nok på vej med posten.

Du kan nok ikke sælge bilen før du har fået registreringsattesten, da køber jo skal have den med, så han kan omregistrere bilen til sig selv.

Jeg mener ikke at du kan printe attester ud nogen steder. Det er jo lovmæssige papirer og skal sikkert printes på specielt papir. Ligesom pas.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:25

Forøvrigt har du vel en midlertidig attest, som du fik med fra motorkontoret, som kvittering?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:14

Normalt ordner man det online efter handlen. Ellers kan køber køre videre på din forsikring i op til 2-3 uger Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)