Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opdatering af en forenings hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder i bestyrelsen for en forening som pt. tæller omkring 800 medlemmer. Til vores næste bestyrelsesmøde har jeg tilbudt at komme med et oplæg til hvordan vi i foreningen kan opdatere hemmesiden og på den måde lette de nuværende arbejdsgange.

Jeg forestiller mig at hjemmesiden skal opdateres med følgende muligheder:

•                          Medlemsdatabase til håndtering af medlemmer - Skal let kunne håndteres af bestyrelsen.

•                          Betalingsdel til kontingentbetaling én gang pr. år - Automatisk udsendelse af kontingentopkrævning hvert år ved årets start, inkl. autosvar.

•                          Nyhedsbrev i et smart layout til at bladre i - Automatisk udsendelse af mail med link i nyhedsbrevet på hjemmesiden.

•                          Mulighed for at selv at tilmelde og afmelde sig nyhedsbreve inkl. autosvar

•                          Mulighed for at håndtering af liste for dem som fortsat ønsker at få tilsendt nyhedsbrevet i papirudgave

•                          Besøgstæller

•                          Aftale om at vi kan få hjælp til tilretning af hjemmesiden det første halve år efter ibrugtagning

Er der nogen på Amino, der kender nogen, der kan hjælpe og som ved hvad sådan noget må koste?

Jeg skal kunne præsentere en besparelse i foreningens budget over x antal år, hvis jeg skal have opbakning til at sætte ovenstående i værk. 

Venlig hilsen
Jeanne

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:42

Hej Jeanne.

Jeg tror du får nogle mere kvalificerede bud, hvis du skriver lidt om, hvilket system siden er bygget op i. Hvis du ikke ved det, kan du lægge et link til foreningssiden.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:14

Det kan jeg nok hjælpe med, men send mig en PM med flere oplysninger :-)

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 22:16

Hej Jeanne.

Det er noget som godt kan lade sig gøre, umiddelbart ville jeg mene systemet Drupal vil forholdsvis let kunne klare opgaven.

Jeg laver ikke selv den størrelses opgaver, men tag evt. Et kig på Dwarf her http://dwarf.dk/udvikling_og_cms/drupal/drupal_-_produktark.html
de er rigtig dygtige udviklere og kan nemt give et prisoverslag/tilbud

Men hvilket system er jeres nuværende hjemmeside lavet i?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)