Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino har givet os så meget - nu er det på tide at give lidt tilbage

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal have lavet en shop på domænet www.murershop.dk som skal sælge diverse murerværktøj og materialer. Så jeg vil da gerne deltage i konkurrencen om en Magento Webshop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Jeg vil give dig ret i at Amino gør rigtig mange fantastiske ting for iværksættere og virksomheder, og som ny startet iværksætter er dette forum et fantastisk redskab til at finde svar på mange af de opstarts problemer man kan have når man er nyopstartet iværksætter.

I ønsker at forære en komplet webshop væk til en iværksætter, og derfor skriver jeg til jer.

Mit navn er Leon, jeg er 27 år gammel og er bosat i Vejle. Her bor jeg sammen med min kæreste igennem 4.5 år, vores datter på 3 år også vores kommende søn, som gerne skulle komme til verden til november. I gennem de sidste 4 år har jeg arbejdet for en virksomhed i Fredericia, hvor arbejdsdagene ofte var fra midt om natten til sent om aften også i weekenden. Jeg har altid vidst at dette job ikke var noget for mig, jeg har altid haft en drøm om at have min egen virksomhed hvor jeg skulle sælge produkter til forbrugerne via webshop og kundekontakt.
Min kæreste er lige blevet færdig med sin 2 årige HG. Hun valgte at tage den 2 årige HG, da hun altid har drømt om at blive selvstændig iværksætter, hvor hun ville sælge mode/skønhed til kvinder og mænd i Danmark.
Så som du kan læse har vi altid haft de samme drømme om at blive selvstændige iværksættere.

I juli måned tog vi en drastisk beslutning, jeg sagde min stilling op i den virksomhed jeg var ansat hos i Fredericia. Jeg åbnede et CVR. NR. og vi gik stille og roligt i gang med at bestille smykker, tasker og tørklæder hjem fra forskellige leverandører i Europa. Da varerne var kommet ind i vores hjem, blev vi enige om at vi var nød til at tage ud og skabe tillid til vores kommende kunder, så vi ringede til Gelsted marked på Fyn, hvor vi lige kunne blive presset ind på en lille stand. Her stod vi så en hel weekend og mødte vores første kunder, som tog rigtig godt imod vores produkter og omsætningen var okay på denne weekend. I den efterfølgende uge, valgt vi at åbne en Facebook gruppe med vores virksomhed, hvor man kunne følge vores virksomheds fremskridt, produkter og da vi jo desværre ikke har kapital til at starte en webshop, ville der være mulighed for at bestille vores produkter via vores facebook side. De efterfølgende weekender, stillede vi op til outlet messe i Valby, Ballerup og i denne weekend stod vi ved Mode Bazaren i Odense, hvor det lige som på Gelsted marked er gået ud over forventning. Kunderne er meget begejstrede over vores produkter, da de er lidt anderledes end hvad man før har set i Danmark. Vores Facebook side har nu 562 likes og der kommer flere likes hver dag. Dog har ingen af vores kunder bestilt noget på vores facebook siden endnu, hvorfor ved vi ikke rigtig. Men vi er bange for at det er fordi folk er lidt skeptiske over at der ikke er en Hjemmeside og webshop bag os endnu. Men vi har desværre ikke økonomien til at sætte denne webshop igang, da vi har brugt rigtig mange penge på at bygge et varelager op og på at tage ud på messerne og vise vores produkter frem til forbrugerne, for at finde ud af om forbrugerne er interesseret i vores produkter og for at skabe tillid til forbrugerne. Derfor håber jeg på at I kan hjælpe mig med at få kickstartet min virksomhed med en webshop, så forbrugerne ikke er bange for at handle med mig.

Min virksomheds idè er at sælge smykker, tasker og tørklæder til fordelagtige priser. (vores priser starter fra 40 kr. og op til 400 kr.)
Vi ønsker at sælge til mænd og kvinder via online shop, Outlet messer og kræmmer markeder i Danmark.

Jeg har valgt at kalde min virksomhed Oliver & Sis, som står for min kommende søn der skal hedde Oliver og sis for min datter Silje. Vores virksomheds navn skulle være fangende og give kunderne en lyst til at komme forbi mig, for at se hvad en virksomhed med sådan et navn kunne byde på af produkter.

Håber at I vil læse min historie og tage mig i betragtning til jeres udvælgelse af den heldig vinder til denne webshop, da det ville gøre mine muligheder for at fortsætte med min virksomhed meget større.

Tusinde tak for at I har givet mig muligheden for at fortælle min historie og muligheden for at komme tættere på min drøm om at være online sælger.

Venlig Hilsen

Leon Olsen
Info@Oliverandsis.dk
Tlf: 31328587

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:45

Tak for de fine bidrag - det er rart med lidt respons :)

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:48

Hej Thomas,

Super godt initiativ! Jeg bliver lige nødt til at overbevise dig om, at du skal "vælge" mig, da dit tilbud lige netop er hvad jeg står og mangler for at komme videre i processen.

Mit navn er Michelle Jepsen, er 23 år gammel og studerer HA 3. semester på Syddansk Universitet, og bor på kollegium i København. 

Igennem en årrække har jeg leget med tanken om at starte op som selvstændig. Jeg har i en længere periode fulgt forskellige blogs og debatindlæg på blandt andet Amino.dk, for at gøre mig klogere på hvad det kræver, at starte op selv. Dertil faldt jeg over dit indlæg og blev simpelthen nødt til at oprette en bruger, så jeg også kan "ansøge" om, at komme i betragtning til jeres unikke tilbud.

Nu har jeg så taget skridtet videre, og har sammen med min partner startet en lille virksomhed op ved navn Jammic I/S hvor vi skal sælge Hi-Fi udstyr. Det har været en lang proces og vi har knoklet og brugt mange timer på det. Kontrakten mellem Jammic I/S og vores leverandør Nordic AV er allerede i hus, domænet jammic.dk er købt og vi har en dygtig grafiker til at hjælpe os med logoet. Vi skal sælge højtalere af blandt andet mærkerne Mission, Audioengine og CT Collection. Vi har desuden produktbilleder og der vil være ca. 20 produkter. Det ENESTE vi mangler, er at få vores webshop implementeret. Det er derfor med STOR interesse, at vi håber på at kunne komme i betragtning til jeres enestående tilbud.

Da vi begge er 2. års studerende, betyder det i dette tilfælde at finansieringen af webshoppen har lange udsigter. Vi er klar til at gøre "whatever it takes" og vi er simpelthen så ivrige efter at komme i gang. Da det kun er økonomien der holder os tilbage, ville det derfor nærmest være som at vinde i lotto, hvis I valgte at lave en shop til os.  

Så please, please, please vælg os - så skal I nok også få noget rabat på nogle lækre højtalere ;)

Mvh. Michelle Worck Jepsen

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikke dog en mulighed :)

Jeg fik tilsendt et link til denne tråd, af en af mine gode venner herinde, som mente at jeg skulle skrive min historie. Så ja, kan se at det er en mulighed jeg på ingen måde vil gå glip af.

Hvem er jeg?

31 årig kvinde, enlig mor, der brænder for iværksætteri, salg og markedsføring. Har i mange år haft ønsket om min egen shop, men økonomien har ikke været til det. Jeg har det sidste stykke tid været igang med planlægningen om at starte et nyt deal site, indenfor en bestemt niche, der ikke på på markedet endnu. Jeg har undersøgt hvordan fremtiden og markedet er for det, og denne ”niche” er en niche som der bliver tjent rigtig store penge på.  (Kan oplyses i PB hvis i ønsker at vide nærmere).

Jeg har allerede en langt liste med kontakter, og har fået rigtig god feedback fra de steder jeg har henvendt mig, og endda fået anbefalet ikke kun at satse på DK, men i flere af de nordiske lande, da det som sådan heller ikke er set der.

Kort sagt, det hele er godt og vel ved at være klart. Jeg har et SUPER bagland og et stærkt hold på hånden. Og når det gælder succes.. Så har jeg tænkt mig at kæmpe for det med blod, sved og tårer. Jeg har tænkt mig at investere alt i det.

Jeg har selv haft kigget på Magento, og fandt ud af at man kunne købe et deal plugin, til omkring 400$ hvilket jeg selvfølgelig godt selv betaler hvis det er. Dog har jeg ikke selv evnerne til at sætte shoppen op.  Jeg har sat hjemmesider op m.m. i Joomla, hvilket har været fedt at lege med og stifte kendskab til. Og ja, jeg ser denne mulighed for et samarbejde med jer, som den perfekte løsning for mig og min niche ide. Vi var faktisk gået i gang med at undersøge mulighederne for at lave et site i .net, men evnerne har ikke været til det.

Jeg har stået i butik i flere år, så ved hvordan man giver en god service overfor sine kunder. Jeg er aktiv på de sociale medier, samt her på Amino hvor jeg har været siden 2011, og har suget alt info til mig. Jeg har selv tillært mig mange ting vedr. Seo m.m.

Uddannelsesmæssigt er jeg uddannet indenfor kontor, reklame og markedsføring.

Jeg har tidligere arbejdet med at skaffe tilbud til et firma, så arbejdet med dette er ikke ukendt for mig. Jeg har let ved at tale med folk, jeg ved hvad jeg vil have, og jeg går meget op i at tingene fungerer og ser godt ud.

Derfor skal i vælge mig :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:39

Tak for de fantastiske bidrag - det bliver jo ikke nemt at udvælge, men hvor er det fedt, der er så mange der gider deltage. Tak for det :)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 12:27

Hej Thomas.

Har du ca. en tid eller dato du vil vælge dit super og flotte tilbud, til en af os som vil hjælpe med og sætte gang i danmark igen?

På forhånd tak

Venlig hilsen Leon from Oliver & Sis

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:21

Fantastiske bidrag og virkelig rart at se det arrangement. På tirsdag bliver den endelig vinder udpeget.

God weekend

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:57

Hej Thomas.

Jeg har allerede en webshop, en sexshop MissAmour.dk men vejen til at få den har været lang og hård, op af bakke og rent underskud da det viser sig mine kunder ikke kan finde ud af at betale og den slet ikke er brugervenlig.

Her starter mit "eventyr":

Først starter jeg med at smide 5000 kr. efter en Inder jeg finder på Freelancer.com til at bygge min nye sexshop, som så viser sig at være en fup person og de penge er mistet, herefter lader jeg en fra Amino lave en webshop til mig for 5000 kr.

Mega godt tilbud tænker jeg, men resultatet blev også efter betalingen, en halv færdig webshop, lange diskutioner og 6 mdr. senere opgiver vi at få den færdiggjort og får via en ven fat i en ny Inder, som så har lavet webshoppen færdig og efterfølgende prøvet at rette op på en masse fejl, men desværre også forårsaget en masse skade på shoppen.

Jeg har været live i ca. 5 mdr. nu og har en konvertings rate på sølle 0,33 % jeg ved den er langt højere for min branche.. Det er VIRKELIG sørgeligt, jeg sælger intet og har haft konverterings eksperter indenover siden for at udpege fejlene og der er rigtig mange tydelig fejl, fejl jeg lige har hyret en dansk programmør til at udbedre. Troede jeg... 

Han har så idag måtte melde ud af pga. alt for dårlig kodning og rod i filerne, så kan han ikke finde hovede eller hale i min webshop og har måtte melde fra på opgaven. Jeg har nu en webshop der ikke kan ændres, for de indere som lavede den til mig arbejder ikke for mig mere!

Tilbage står jeg med udgifter på snart over 20.000 kr. for en webshop der er uduelig og IKKE sælger mine produkter, da jeg løbende har fået lavet fejl på fejl og udgifterne hver mdr. steg.

Jeg har længe drømt om en ny webshop, GUD hvor ville jeg ønske jeg fik en normal webshop hvor jeg bare kunne konvertere min. 1% af mine kunder til salg, så ville jeg rent faktisk kunne tjene penge på min forretning, siden start (1 1/2 år siden) har jeg bare smidt penge ud af vinduet på ingenting føler jeg.

Mit webshop eventyr som iværksætter har været et mareridt og op af bakke, hvis jeg kunne være så heldig at vinde jeres konkurrence ville jeg endelig føle mig som en rigtig iværksætter og kunne bevise jeg er dygtig til at drive forretning, med de rigtige midler i mine hænder.  

Jeg ser et spændene efterår, med December måned der kan give webshop ejer deres drømme omsætning, jeg har alle muligheder og aftaler stående klar til at kunne sende tusinder af besøgende til min webshop, men ingen webshop til at få dem til at købe.

Jeg håber virkelig i kan give mig en webshop, der 100% virker, der er ikke rod i koderne og den er mulig at få andre programmør til at arbejde på. En webshop der er brugervenlig og gør de besøgende vil komme igen og igen, og sidst men ikke mindst, en webshop hvor de besøgende kan finde ud af at betale for en varer.

Jeg brænder for det her, men har desværre ikke midlerne til at købe en helt ny webshop, med nyt hus, ny baby på 5 mdr og en dreng på 5, så er pengene brugt op. 

:) SHIT man, det blev en lang fortælling. 

Rigtig god aften, mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:43

Nice Yes

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)