Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer. 

Vi har opstartet en ny mobil cocktailbar og det er der jo ikke noget nyt i. 

Vi vil dog gerne prøve at differencere os med en fed hjemmeside med et klart budskab, og med vores mærkesager: Kvalitet, service, hurtighed, show og nøjagtighed til fordelagtige priser.

Jeg ville gerne spørge jer om hvad I syntes om vores side og vores "ikke-nye" koncept? :) 

Siden kan ses her: www.cocktailbartending.dk 

Tak på forhånd 

Mvh.

Mikkel Ulstrup og resten af Cocktail Bartending holdet

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg synes det ser ganske udemærket ud.

Dog synes jeg at opstillingen af de forskellige cocktails under "Vores cocktails" er noget rodet og uoverskuelig. Der står også "Archives" i titlen på den side, det ved jeg ikke om er meningen? Det giver i hvert fald ikke meget mening, når resten er på dansk.

På forsiden synes jeg jeres tekster under de 4 fremhævede emner er for lange, og det ville blive mere overskueligt at læse hvis der var en smule mere linjemellemrum. Jeg snakker her om: Om os, Hvad tilbyder vi, vores mærkesager og vores cocktails.

Kalenderen i bunden er jeg ikke helt klar over, hvad man skal bruge til? Der er hverken fremhævet hvad dag det er, eller mulighed for at klikke på en dag.

Under "blog" er der en engelsk frase, som jeg synes i skal have oversat. "It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help." og oversæt også "Search" på både knap og søgefelt.

Det hele skal ses som konstruktiv kritik, og jeg håber ikke jeg har trådt nogle over fødderne ;-)

Mvh,

Sebastian.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Tillykke med jeres nye side.

Når jeg kigger på farvevalg og billeder på forsiden, fornemmer jeg en 60/70'er stemning, men det er formentlig tilsigtet?

Ud over hvad der allerede er nævnt: Billederne af de enkelte cocktails, og de "kasser" de er monteret i, har ikke samme størrelse, det irriterer øjet lidt og fjerner lidt af overskueligheden.

Rent forretningsmæssigt: I mangler nok en "fillial" i Odense og en i Århus, så I dækker hele landet, men jeg gætter på at I allerede har overvejet det.

Så findes der jo i øvrigt personer som ikke drikker. Jeg ved godt man eks. kan lave en "Virgin Mary" ved fjerne vodkaen fra en "Bloody" - men måske det var gavnligt at lave en kategori med alkoholfrie drinks?

Men bortset fra det - skål og held og lykke med det =:)

Mvh

Lars

 

 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg synes at jeres tema og farver passer godt sammen. 

Når min klikker ind på "Vores Cocktails" og trykker derefter på nogle af jeres cocktails er jeres billeder utydelige. Og på nogle af jeres cocktails er der ikke billeder når man klikker på dem.

Men ellers en fin hjemmeside, fortsat god arbejdslyst! :)

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og Cocktail Bartending hold.

Jeg synes jeres hjemmeside og idé er ret god og jeg sad faktisk og begyndte at regne ud hvad det ville koste at få jer ud til en firmafest.

Ganske fornuftige priser, synes jeg. I forhold til hvad man får for pengene.

Der er et par ting jeg ville lave om hvis jeg var jer:

Jeres tekst-linier er for brede på pc. På mobil er det fint nok. De burde ikke være bredere end 70 tegn.
Det fungerer fint på jeres "om os" side hvor der er et billeder der presser teksten smallere.
Sæt eventuelt billeder ind i alle tekst afsnit.

Jeres CTA knap siger det samme alle steder, "kontakt os her", den burde måske sige "Bestil pakken nu!" eller lignende.
Når man så trykker på knappen kommer man hen til kontaktsiden med kort og formular?
Her skulle I overveje om ikke man skal komme hen til en side for det enkelte produkt og kunne læse lidt mere om
hvordan man kunne få det produkt leveret.

Altså man trykker på knappen for fx. EXOTIC. Så kommer man hen til selve produktsiden for EXOTIC og kan læse præcis hvad man får i den pakke. Skriv indholdet af standardpakke + exoticpakke og hvad den samlede pris er. Så kan man bestille ved at kontakte jer gennem formularen på kontaktsiden.

Find eventuelt ud af om i kan overføre navnet på produktet direkte til emnefeltet i formularen. Husk at ændre formularens overskrift til dansk. Der står: "Send us a message" på engelsk.

Ellers en rigtig flot side og et godt koncept.

Held og lykke med det fremover. Det kan jo være jeg får overtalt min virksomhed til at prøve det at til en firmafest :-)

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! 

Tusinde tak for den gode feedback. Det er dejligt med lidt konstruktiv kritik, så man får løst de problemer man ikke selv ser! :) 

Vi har lidt at arbejde med nu, og det er dejligt. 

Tak for det! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker lækker side.

Jeg ville gøre sådan at der i footer'en skulle være tre widgets der fyldte hele breddden - Så kan du fjerne "Kalender", som jeg ikke rigtigt kan se nogen mening i?

"Læs mere her"-knapperne.. Jeg ville få lavet dem i samme lækre farve, som resten af stilen.

I topmenuen er det en lidt kedelig font - Når det handler om fest og farver, må siden jo også gerne udstråle dette. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden er fed, men de andre sider er ikke godt lavet.. Desværre.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber at jeg rammer forbi de andres forslag, men skulle jeg gentage noget, håber jeg at det også går.

Logoet i footeren er ikke særlig tydeligt.

Siden med priser virker lidt rodet, da der er tilfældige store "lufthuller" rundt omkring.

Billedet på "Om os" er meget mindre og mere utydeligt end andre billeder på siden.

Når man klikker på jeres cocktails kommer man til en ny side, men der er ikke yderligere information, så det føles lidt som et spildt klik.

Kan man kun bestille ved at kontakte jer, eller kunne der være en bestil funktion?

Prøv at få indholdet af de tre kasser i footeren til at syne ens. Lige nu fylder den første meget. Og det samme med indholdet af de fire kasser på forsiden, hvor teksten i om os er meget mindre end de tre andre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)