Nu får du også en 3 mulighed:) |
Har fundet noget med hvad den Tyrkiske stat støtter udenlandske iværksætter med.
http://www.invest.gov.tr/en-US/investmentguide/investorsguide/Pages/Incentives.aspx
Nu får du også en 3 mulighed:) |
Har fundet noget med hvad den Tyrkiske stat støtter udenlandske iværksætter med. |
Hej igen Jo vi er fast bosat i Tyrkiet. Vi kan ikke hjælpe dig med at finde lokale, da vi er bosat i Alanya. Vores blog handler om det man skal have styr på ved opstart af virksomhed i Tyrkiet, dette er både for vi og andre kan få glæde af den. Har du nogen spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive. Mvh RainbowAlanya.blogspot.dk |
www.RainbowAlanya.blogspot.com
Hej Mimusa. Mange tak for dit svar:-) Jeg har lige været inde på deres hjemmeside, den kendte jeg ikke. Jeg har sendt dem en mail, og sendt en sms. Nu venter jeg svar. Tak for hjælpen. Go´dag, og god weekend til dig. Mvh. |
Hej igen. |
www.RainbowAlanya.blogspot.com
Hej Galatasaray. Tak for dine gode svar. Du skriver en masse rigtige gode ting, dem vil jeg tage til mig. Mvh |
Jeg vil gå ind på deres hjemmeside, og se hvad de evt kan hjælpe mig med. Tak:-) |
Tak for din hjælp, jeg vil vende tilbage hvis der er mere jeg er i tvivl om....Og det er der nok. Jeg forstår godt hvad de mener med at de snyder danskerne. Det vil jeg have med i mine tanker. Jeg tror emlak.com siden er lukket. Endnu engang, mange tak for svar. |