Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af forsikring for produktionsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en lille nyopstartet virksomhed der har brug for en forsikring der dækker alle basics men også produktansvar. Hvilket forsikringsselskab kan anbefales der er billig og vil samarbejde med en lille virksomhed? Vi er også lidt usikre på hvilken dækning vi skal gå for - hvilke forsikringer er mest relevante? Vi har produktionen i Asien og sælger produkterne fra en Webshop til danske privat- og erhvervskunder. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:11

hej

Send os en mail med info om jeres virksomhed på info@forsikringagenten.dk, så kigger vi på det og ser om vi kan find et selskab der kan hjælpe

God aften

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 22:26

Hep

Fedt med jeres virksomhed:)

Jeg har just siddet med samme spørgsmål i forbindelse med at få oprettet et ApS.

Jeg ringede til 7 forskellige forsikringsselskaber og jeg må sige at det var vidt forskellige priser jeg fik for samme dækning.

Samtidig var det meget lærerigt og jeg fik en masse viden og ideer til at få lavet den rette dækning til ApSet. Jeg har ikke købt endnu men jeg er nu klar over hvor jeg vil have mine forsikringer og med hvilken dækning:)

Så jeg foreslår at du finder et antal selskaber over nettet og ringer direkte.

Held og lykke

-Søndergaard-

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 22:30

Søndergaard

Alternativt kan man gøre brug af en forsikringsmægler som vil kunne give lidt mere uvildig rådgivning.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Skrevet kl. 08:19

Min partner er forsikringsmægler og vi samarbejder med over 30 forsikringsselskaber, så når vi hører mere om virksomheden, har vi har en god ide om hvilken selskaber vi skal tager fat i

Har man ikke forhåndskendskab til de enkelte forsikringsselskaber, så kan man ringe i blinde

Der kan være store forskelle og det selskab som er billig på produktionsvirksomheder, kan være dyr for tøjbutikker etc

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 10. Sep 13
Skrevet kl. 12:34

Hej og tak for svar! Det lyder rigtig godt - men inden vi beslutter om vi vil bruge en forsikringsagent, hvad koster det - og hvis vi får en vurdering fra dig, så vi så betale for noget hos dig selv om vi vælger at købe en forsikring direkte med et selskab? 

Tilmeldt 10. Sep 13
Skrevet kl. 12:39

Ja det er det vi er igang med, men det er også stor forskel på forsikringsselskaberne i forhold til hvor grundig de går til værks. Nogle kommer gerne ud til en for en grundig gennemgang, mens andre sender et tilbud baseret på et par informationer de har fået over telefonen, uden at forklare dækningen nærmere. Men hvis det er mange penge at spare, så er vell den tid man bruger en god investering:) Men mange tak for dit svar, og held og lykke til dig også!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Skrevet kl. 13:54

Hej igen

Vi arbejder ud fra No Cure No Pay

Dog håber vi på en hvis form for respekt for hinandens arbejde, forstået på den måde at når man bruger os, så ser vi helst ikke at man også selv shopper rundt.

Vi bør kunne finde det bedste tilbud ( pris og dækning i kombination ), da vi som sagt samarbejder med rigtig mange selskaber - nogen gange er der dog kampagner i de enkelte selskabers forskellige byområder og her har vi set at vi nogen gange er blevet " overtrumfet" af virksomhedejers fodboldkammerat som lige kunne gøre noget..... 

Angående pris, så går man som virksomhed fra brutto til netto pris hos de enkelte forsikringsselskaber når man bruger/får forsikringsmægler på. Man betaler derfor ikke noget ekstra i forhold til det man betaler idag, da selskaberne sparer penge på deres assurandør som så ikke skal have provision da han eller hun ikke længere er inde over kunden og derfor sænker forsikringsselskaber som skrevet præmien. Dette nedslag gives til virksomheden, som så betaler os nedslaget.

Man får derfor en uafhængig rådgiver på, der ikke er ansat af forsikringsselskabet, men af virksomheden.

Håber ovennævnte gav dig svar på dine spørgsmål. Ellers send endelig en mail på info@forsikringagenten.dk

God dag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)