Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere mangler strøm - få strøm med på farten!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er det ikke rigtigt, at du ofte har manglet strøm? Det har jeg og mange andre i mit netværk i hvert fald!

Jeg og min partner, Nichlas Baun, har endelig færdiggjort vores nye lille projekt, SmartPower.dk. På SmartPower.dk sælger vi PowerBanks', som faktisk er en bærbar strømkilde.

En PowerBank kan lade dine enheder op, så de er klar til brug igen. Der er ca. en hel opladning til en smartphone (fx iPhone), i en fuldt opladet PowerBank. PowerBanken passer ligeledes også til tablets, kameraer, computere og andre enheder der har en USB indgang, eller et USB data kabel, som man så kan tilslutte PowerBanken'.

Hvis du vil støtte et par unge iværksættere, synes jeg bestemt du skal tjekke vores side ud. -> PowerBanks!

- Derudover vil vi rigtig gerne have feedback på hjemmesiden. Har du noget at tilføje, nogle ideer, eller andet, vil det blive taget imod med stor taknemmelighed!

HUSK: Der er tilbud i hele denne uge. Normalpris: 249,-. Tilbudspris: 179,-!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 06:16

Ser bestemt interessant ud. Håber i får succes med det :-)

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:13

Så blev den lanceret. Stadig super flot side - Måske ville jeg vælge at placere CTA knappen "Tilføj til kurv" til højre for prisen i stedet for til venstre, men det er nok en smagssag. 

Tillykke med den! 

EDIT: Bare lige til eftertanke - Så kan I jo udvide med USB kabler til forskellige enheder hvis det kommer til at køre godt. Det tror jeg ville fungere super godt i forlængelse med, da mange måske går ud og søger efter disse kabler andetsteds, og dermed risikerer I at miste en kunde.  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:22

"Vi sender med vores produkter med Post Danmark" - er der ikke et med for meget ? :)

Udover det - fedt produkt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 08:44

Casper Lorenzo Jensen:
En PowerBank kan lade dine enheder op, så de er klar til brug igen.

Hej Casper

Det ser interessant ud. 

Ved du hvor lang tid, powerbanken kan ligge med strøm. For eksempel, hvis man bare vil have en backup til at ligge i sin bil, kan den så bare ligge der i 2 måneder, og stadig have strøm, den dag man skal bruge strømmen?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Ved du hvor lang tid, powerbanken kan ligge med strøm. For eksempel, hvis man bare vil have en backup til at ligge i sin bil, kan den så bare ligge der i 2 måneder, og stadig have strøm, den dag man skal bruge strømmen?

En PowerBank holder typisk på strømmen i flere måneder, uden at der er noget der går tabt. Men med store temeperatursvingninger i det danske vejr, vil jeg ikke anbefale dig at lade den ligge en bilen.

Men ja: det burde der ikke været noget problem i.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Jonas:
"Vi sender med vores produkter med Post Danmark" - er der ikke et med for meget ? :)

Tak, Jonas!

Du kan tro, at vi er blevet påmindet om mange stave og/eller slå-fejl. Der vil blive læst korrektur senere på ugen. Tak for påmindelsen! :-).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)