Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af produkter i Magento

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Fra  SINSIN Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har ca. 2500 produkter jeg skal have oprettet i en Magento shop, jeg kan få tilsendt en Excel fil fra min leverandør, med at lige fra tekster, vare nr., indkøbs pris og udsalgs pris samt lager beholdning.

Nu går mit spørgsmål så på om der er nogle der har erfaring i at importere, og måske kan hjælpe med at se om filen er lige til at importere eller om der skal laves nogle ændringer i den inden?

Kan det lade sig gøre at importere billeder til produkterne ved samme lejlighed fra en zip-fil, eller en fil, med URL til alle billeder?

Skulle der sidde en venlig sjæl, som har styr på det, og måske vil hjælpe med at importere produkter og billeder, er jeg meget interesseret i at høre om muligheder og pris :-)

Venlig hilsen

Lars

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:25

Hej Lars.

Har du fundet en løsning? Alternativt send mig en pb- så kan jeg fortælle hvor lang tid det vil tage mig.
Import af billeder etc i samme ombæring kan også klares.

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Fra  SINSIN Skrevet kl. 20:17

Hej Christoffer,

Har ikke fundet en løsning endnu. Hvis jeg evt. kan sende en excel-fil til dig, kan du så se, om den er sat rigtig op, eller der skal laves en masse ændringer i den?

Filen skal dog rettes lidt i, da priserne er i Euro, og jeg vil have dem rettet til DKK, inden en evt. import, så den er ikke klar endnu til import.

vh. Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)