Hej derude, Jeg er så heldig, at jeg har en bekendt der er flyttet til Kina, som kan forhandle utrolig billige Black Mask produkter. Hvis du ikke kender til Black Mask er det nogle kosmetik produkter, som især er populære blandt unge mennesker i Danmark. Jeg har derfor taget chancen, og jeg vil nu begynde at vidersælge til andre personer eller virksomheder. Lige for tiden er hypen omkring Black Mask produkter så høj, at der er en god chancen for, at få solgt dem hurtigt, til det rigtige publikum. Der er tale om disse tre produkter: Både store og små ordre er meget velkomne, der opnås dog mængderabat ved køb af større ordre. Hvis det har en interesse for dig, send mig en privat besked her på amino, eller en mail til gustav.lauritzen@gmail.com, så skal jeg vidersende dig prislisten til produkterne. Hvis du har spørgsmål angående produkterne, eller noget andet, er du også meget velkommen til at sende mig en besked her på amino, eller via min email. Jeg håber at høre fra dig, Mvh Gustav |
En del har allerede forespurgt priser på de forskellige produkter, men jeg har stadig plads til flere ordre.
Mvh Gustav