Hej Amino, Jeg har arbejdet med søgemaskineoptimering i nogle år efterhånden og er nu interesseret i at lege med noget affilliate. Jeg søger derfor både affilliate sites til en fornuftig pris (under 5000 kr) og/eller en partner. Det kan eventuelt være en person, som har sine forcer andetsteds end inden for seo. Ønsker du at sælge en side, så send gerne URL og info som PB - og IKKE i tråden. Det vigtigste for mig er, at jeg kan se et stort potentiale og gerne en mulighed for at tage sitet udenlands. Har sitet et stort uforløst potentiale og en god kommission/indtægt pr. lead, så er det helt perfekt. Indtjeningspotentialet er det altafgørende - jeg er åben for både at købe eller indgå i et partnerskab. Håber at høre fra en masse! Send mig en PB, hvis du har noget at tilbyde mig. |
Hej.
Jeg har et forslag til en af mine sider jeg overvejer at komme af med. Det er ikke en decideret affiliate side, men den har stort potentiale.
Det virker ikke til jeg kan sende dig en PB, men du er velkommen til at sende en mail på 24-7@asgerteglgaard.dk eller en PB hvis du vil høre lidt.
Mvh.
Asger