Hejsa Er på en opgave, jeg egentlig regnede med ved ville blive temmelig simpel, men efter gennemgang af det meste af Themeforest og andre sider med themes er jeg stadig ikke i mål. Jeg leder efter et theme der i sin opbygning minder om denne side: ovelarsenas.dk Det centrale skal være en indholdskasse, til at håndtere sidens tekst, billedgallerier og evt en sliderfunktion på forsiden Der skal ikke være scoll på siden. Evt scroll skal foregå i indholdskassen. Udenfor indholdskassen skal der være mulighed for upload af logo, upload af baggrundsbillede og en menu Det må meget gerne være i responsive design, hvis muligt Er der en der lige ved hvor det helt rigtige theme gemmer sig, eller selvfølgelig endnu bedre; forskellige varianter der dækker ovenstående? På forhånd tak Johnny Lynge |
hejsa opgaven virker til at gå til, er det et cms theme du leder efter? jeg ville foreslå at hvis det skal minde om ovelarsenas.dk som har en simpel opbygning så find et gratis responsive theme og udvikle de funktioner du vil have med og designet. hvis du i tvivl om hvordan du skal udvikle tingene selv. vil jeg gerne hjælpe til hvis det har interesse.