Hvor ændrer man denne ? Jeg har en multistore og skal helst have ðem ændret til hvert site. Jeg mener ikke den er på backend ? |
Hvor ændres Magento Quickpay Teksten
- 1
Kan det virkelig passe der ikke er nogen der kan svare på dette spørgsmål ? Er der ingen der bruger Quickpay ?? |
Tag et kig på indholdet af filen: app/locale/da_DK/Quickpay_Payment.csv Denne indeholder den tekst du gerne vil rette. |
Hov, det ser ud til at filen er navngivet forskellig alt efter hvilken version man har installeret. Under alle omstændigheder er teksten at finde i en af filerne under biblioteket: app/locale/da_DK I dette bibliotek kan du generelt finde oversættelser af hele Magento systemet inkl. moduler (forudsat at modulerne er lavet så de kan oversættes). |
Tusinde tak! Vil det så sige at app/locale/da_DK er for den danske del ? og hvis jeg så vil ændre de andre sprog, så er der vel også en der eksempelvis hedder app/locale/uk_UK eller lignende ? |
Hej igen, Nu har jeg åbnet filen. Jeg kan se, at den i forvejen er translated ? Men denne bliver ikke vist på checkout delen, hvad kan dette skyldes ? Og hvordan skal jeg ellers ændre denne ? Er det en løsning, at ændre den første linie ? |